Gå til innhold

Så vårt lille mirakel på UL i dag!

Anbefalte innlegg

I dag så jeg en aktiv liten baby der inne ja..:) Strakk mye på de lange bena... trodde h*n hadde de korte stumpene, men så rettet h*n ut bena og da var de ikke så korte likevel...hehe..:) Veivet opp og ned med armene, h*n var såååå herlig....:)

Her er bilde fra i dag:

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/412177/offset/5

Fortsetter under...

Vi prøvde utvendig først... Han så bra på det, men jeg var ikke helt fornøyd... Så vi tok innvendig også, da fikk vi det beste bildet da...

Han hadde ikke det beste apparatet tror jeg...men...:) Når det ble innvendig ble det veldig bra...Helt FANTASTISK!!!!! Weeeee!!!

H*n var livlig i dag, tok armene opp og ned forran ansiktet, rettet ut og inn bena...*sukk* H'n var så nydelig....

Ligger bilde ute på nicket..:)

Så fine unger du har da, inkuldert den lille i magen...:)

Ultralyd er geniale greier....*ler* Skjønner ikke hvordan de overlevde alle bekymringer og sånn uten det i gamle dager...hehe... Farmoren min har jo for eks aldri vært på ultralyd før...

Takk for det!:)

Jah..ultralyd er jeg veldig glad for at finnes..er jo så koselig også!:))

Blir så mye mer virkelig når man har fått sett babyen..

Jeg har ikke fått med meg historien bak, men siden du skriver vårt lille mirakel regner jeg med at det virkelig er et mirakel som har skjedd!:))

Lykke til da!:)

Annonse

Ja, et kjempe mirakel...:) Jeg ble operert for exu 15 mai jeg. Måtte fjerne den ene eggleder og hele den pakka liksom. Ble skrevet ut fra sykehuset 17 mai. Trodde selvsagt at jeg hadde mistet denne gangen også. Hadde en MA i januar i år også... Men så ble jeg ringt opp av legen som hadde operert, dagen etter jeg kom hjem fra sykehuset. Han sa jeg måtte slutte på antibiotika og komme inn på UL førstkommende lørdag... Syntes det var kjempe merkelig. Redd noe var galt jeg da...skulle enda mer galt skje liksom.... Neida, men der på UL, så vi en liten klump med et hjerte som slo som bare det...

Hadde hatt en graviditet utenfor livmor, og en inni livmor....! Vi ble så utrolig gladte. Et mirakel hadde jo skjedd. Trodde vi hadde mistet...

Tenk alt den lille har gått gjennom...full narkose, antibiotika intravenøst, piller, morfin...ja....hele pakka... Og den lille lever i beste velgående... Legen sa at dette skjer kanskje en eller to damer i Norge pr år.:. Så er ikke det er lite mirakel så vet ikke jeg...*ss*

Oi oi oi...såååå vidunderlig da..:))

Så glad på dine veien at det gikk såååå bra!:))

Det er virkelig morsomt når sånt skjer!

NÅ har du jo kommet så langt ut i svangerskapet og ikke minst alt den lille har måte gjennomgå...dette går sååå bra skal du se!:)) Sterk liten krabat det du har imagen!:))

Så herlig! Siden vi har termin nesten samtidig så nyter jeg UL-bildene dine og later som det er mitt knøtt, hehehe :) Jeg må nemlig vente helt til 18.juli med å få se Roadrunner der inne. (har allerede kjent liv, så det må være en aktiv liten sak jeg bærer på denne gangen)

Ja, leste at du hadde kjent liv.. .Det har jeg også faktisk... To ganger bare da... Det var fantastisk.

Men det var flotti går da, og se h*n strekke de lange bena ut...hehe...:) Sutte på tommel og...:)

hihi så søtt :D

På første UL med lillejenta mi så klødde hun seg på oppstoppernesen sin - det syns jeg var superfint å se på :) Gleder meg sånn til 18.juli!!! Er også spent på termin - kvalmen ga seg så tidlig, og kombinert med tidlig livstegn så lurer jeg på om jeg rekker julemiddagen eller ikke.........

Bildet ditt var kjempefint!! :-)

UL er helt fantastisk og jeg kunne gått å gjort det en gang i uken :-) (hadde det ikke vært for at det koster en del). Vi var privat da jeg var 10+5 og skal til Ullevål den 11. juli (17+4). Gleder meg noe helt utrolig til å se endringene og hvor mye nurket i magen har vokst.

Skal legge ut det bildet også :-)

Annonse

Bilde fra vi var på ul i uke 10+5 kan du se på:

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/432925/offset/1

Gleder meg til å se en større "versjon"... :-)

Terminen er foreløpig satt til 17. desember men det blir spennende å se om de på Ullevål kommer frem til en annen dato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...