Gå til innhold

Noen som får HYGGELIGE kommentarer om magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg fått massevis av positive kommentarer både fra kvinner og menn. Både at det er sexy å være gravid, at man har en fantastisk glød og "oi, går det virkelig an å se så flott ut!"

Jeg ble veldig overrasket egentlig, for jeg var forberedt på å høre hvor stor jeg var, slik jeg har lest mange av dere får høre. Men det kan hende jeg bor på et sted med ekstra hyggelige mennesker? :-)

Jeg unner virkelig alle gravide damer å få fine kommentarer, for jeg synes gravide damer er flotte. Det er INGEN som er stygge når de er gravide!!!

Oppfordrer dere til å skrive inn hvilke kommentarer som har gjort dere glade!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, som regel går det i "dææven, er du her ennå", "så stooor du er" og slike hyggelige ting..

Men det er et par damer som er kjempeflinke til å gi komplimenter, og da utbryter de "så flott du er!" og "så fin mage!" Og det løfter litt på humøret til en tung og hormonell jente :o)

Skrevet

Er heilt enig med at ingen treng å høyre stygge kommentarar, særlig når ein er gravid. Kroppen er jo ikkje slik den pleier, og det skal ikkje mykje til for å såre. Eg har iallefall nok hormonar på vandring i kroppen mi, hehe..

Eg har enno ikkje opplevd noko ubehagelig. Det verste trur eg er ein kommentar, om at dei endelig no, såg eg va gravid;-)

Ellers får eg høyre at eg er så flott og fin gravid, og det er jo kjempe kjekt. Kvalmen gjer det slik at eg ikkje alltid føler meg like fin, og då er det godt å høyre at eg kler å vere gravid.

Skrevet

jeg har hørt så flott gravid di er og at det er så stilig.

fine magensier vennenne min e

ellers så får jeg stadig høre at jeg er ikke såååå stor

Skrevet

Jeg har bare fått positive komentarer..."så fin magen din er" "så frisk og fresh du ser ut" o.l. Eneste som kommenterer at magen er blitt stor er min samboer, men selv da er det koselig for han gjør det med en sånn undring i stemmen over at det vokser et annet menneske i magen min...

Forresten bør alle høre på "tenk at jeg har gjort magen din så stor" av delillos!! En fars undring over det som skjer med magen vår! Min samboer spilte den for meg etter jeg ble gravid, tok selvsagt til tårene jeg da!! :)

Skrevet

Jenter og damer er kjempeflinke til å si at magen er flott, synes jeg. Og alle de søte kameratene til mannen min. De er alltid så opptatt av at jeg bærer så flott og om de må kjenne. Det må de gjerne, for det føles jo ikke akkurat som det er meg de tar på og baby elsker når noen "banker på".

Jeg får mange, "så stor du er", men tar det med et smil og de fleste ombestemmer seg når de vurderer hvor lav jeg er.

Jeg var på møte på sykehuset i går med sikkert seksti gravide og det slo meg at alle ser så flotte ut. Selv om de sikkert selv bekymrer seg for vann i bena og kviser og alt mulig tull, så er det et eller annet som er sååå flott. Alle ser så friske ut, også tror jeg det er omsorgen og kjærligheten til den lille som skinner igjennom. Skjønnhet kommer virkelig innenfra.

Skrevet

Fint å høre at det ikke BARE er sensasjonskommentarer om størrelsen å få! Forresten, takk for tipset, Mersa, jeg skal laste ned den sangen av DeLillos! :-)

Skrevet

Har bare fått høre positive ting om magen, som at jeg er så perfekt gravid, hva det nå enn måtte bety, og at det ser ut som jeg har sånn scenemage, som jeg bare kan ta av når jeg har spilt inn ferdig.. Sikkert fordi jeg ikke har lagt på meg andre steder enn på magen, og fordi jeg har så tynne lår.. Hehe.... :)

Men det er jo klart, får jo høre at jeg har blitt stor å da, i forhold til åssn jeg så ut før.. Uvant for folk å se noen som har vært slank, med en diiiger kul på magen plutselig.. ;)

JM syns også jeg har en fiiin mage. Ser rett i gjennom var det nesten så hun sa. Hehe så rund og fin, men samtidig så slank, så hun kunne se leiet til ungen på sist kontroll uten å kjenne no særlig:)

Er så koslig å høre sånne ting, særlig når det ikke er lenger unna termin enn hva det er nå:D

Skrevet

ja :o)

Jeg hører ofte at jeg bærer henne fint og at jeg passer å være gravid :o) At man ikke kan se at jeg er gravid bakfra osv. Kos å høre hyggelige ting :o)

Skrevet

Jeg får daglig komplimenter om hvor flott mage jeg har og at jeg ser så fresh ut, men av en eller annen grunn er det kommentarene på størrelsen som setter seg i hodet mitt. Jeg har hørt mange, MANGE si at jeg har en kjempestor mage, og at det ikke er fysisk mulig osv. men samtidig sier de jo at jeg er vakker som gravid. Allikevel lar jeg meg såre, for jeg ser jo ikke at jeg er flott. Jeg ser bare at jeg er 17 kg større en jeg pleier....

Skrevet

Fra de aller aller fleste får jeg kommentarer som er nevnt ovenfor, at jeg ser flott ut, at jeg har "en søt liten mage"(høygravid!!!), at jeg ser så fresh ut. Mormor og farmor og ellers eldre damer kommenterer bare hver gang at magen min har sunket... Har hørt det i en måned nå, så jeg begynner å bli litt lei av akkurat den kommentaren.

Skrevet

Ja jeg er enig med deg. Folk sier magen min ser flott ut. At jeg er så veldig fint gravid (er ikke alle gravide fint gravide da???). De spør om å få klappe på magen og sånn. Spesielt de siste ukene har det blitt sånn. Men så har jo magen vokst veldig de siste ukene også da:-) Jeg er kjempestolt av magen min jeg. Elsker å gå i trange overdeler. Og samboeren kaller meg "tjukka mi" men absolutt på en koselig måte. Han klapper og koser og sier magen er så fin så:-)

Skrevet

Hver eneste dag:-)

Min mann kommenterer hver eneste dag hvor flott jeg er som gravid.

Også andre kommenterer dette ofte. Den fineste kommentaren jeg har fått tror jeg må være ei som sa "Hvis jeg så ut som deg når jeg var gravid ville jeg fått mange barn".

Skrevet

Har ikke hørt en dritt, altså føler jeg meg skitt.

Både min datter på snart 13 og min mann synes visst at jeg er litt ekkel.

Skrevet

Unnskyld, så nå at det var positive ting en skulle skrive om her.

Beklager, blir mer og mer gretten av kynnere, som har holdt på i ukevis (måneder egentlig) . Må minst ha verdensrekord i kynnere nå. Så starter de å dra til skikkelig, som boa constrictor, men så blir de rene pusekattene neste dag. Uke 40+4.

Skrevet

jeg og Nelin var ute og gikk i byen i dag med hver vår kjempe mage, fikk mange blikk, men to damer i 40 årene smilte masse til oss i det vi gikk forbi og sa ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så utrolig flotte dere er:-)

Hehe en bra dag blei enda bedre, og vi svevde videre! Tenk om alle kunne sagt sånne ting!( og de som ikke mente sånne ting bare hadde tidd still...)

Skrevet

Hei!

Ja, har fått mange komplimenter denne gangen. Folk sier jeg bærer magen pent, at jeg ser frodig og fin ut som gravid, og mannen min synes fortsatt at jeg er sexy. Det synes han ikke sist... men da var det jo også vår første, så han var nok mer nervøs.

Nå den siste tiden er det nok lurt å prøve å huske disse komplimenentene, i steden for å fokusere på hva man selv ser i speilet..!

Skrevet

jada:-)det kommer noen inni mellom.en jente her på jobben sier alltid "så fin mage!!" og det er jo koselig.ellers er det mest gutter her da og de er ofte litt mer brutale i sin måte å si ting på...

"eksploderer du ikke snart?", "er ikke du slutta her for lenge siden?" ol, men det er jo sagt med et glimt i øyet og de vet de kan spøke slik med meg uten at jeg tar meg nær av det.

hadde en spesielt koselig hendelse noen måneder tilbake, ble stoppet av en av gutta som sa at jeg strålte sånn.ble litt satt ut,men han holdt fast ved at gravide jenter var skikkelig sexy og vakre og at jeg strålte:-)var gøy å høre,men nesten litt flaut med så mange komplimang;-)

er nesten mer komfortabel med de der slarvete komentarene for da kan man liksom le av det,blir jo ofte slik på en jobb som er dominert av gutter...

det som er rart med gutta er at de som har barn selv blir spesielt opptatt av magen, og de som ikke har begynner liksom å tenke på det.

synes det er rart at et liv kan vokse inni et annet ol.tar liksom fram en ny side av seg selv!

Skrevet

Jeg har også fått masse positive kommentarer om magen og meg selv om hvor fine og flotte vi er - både fra kjente og ukjente! Det er såååå hyggelig. Jeg fyller 40 i neste måned og det gjør kanskje også at jeg setter ekstra pris på alle positive tilbakemeldinger. Tenk om alle kunne vært så flinke med å gi komplimenter til hverandre selv om de ikke er gravide :-)

Skrevet

Foreløpig er det ingen som har sagt noe negativt om magen min - er bare vennlige og positive kommentarer så langt =)

Skrevet

Jeg har også bare fått positive og hyggelige kommentarer så langt :o)

Det har vært med på å gjøre at det har vært ekstra hyggelig å være gravid! Jeg stortrives for å si det sånn! :o)

Skrevet

Ja! Heldigvis.. men det kommer noen mindre hyggelige innimellom.. men det er helst fra gravide venninder som helst vil være minst o.l. skikkelig barnslig forresten, siden hun nærmer seg 30.... jaja.. Får høre at jeg er vakker gravid, at jeg kun har fått mage, og at den er så fin! At jeg stråler osv.. Også standard; Du ser ikke gravid ut bakfra... noe jeg synes er en rar kommentar, siden jeg bærer babyen på magen?! jaja.. De mest sårende kommentarene får jeg egentlig fra familien.. "du er da ikke så svær" o.l. det synes jeg er VELDIG unødvendig.. Fikk ikke mage før jeg var 5 og en halv mnd på vei da, men det er tidlig til å være meg..

Skrevet

Samboeren min sier nesten hver dag at "du har så fin mage!", og har også fått kommentarer på at "du er sånn pent gravid du":) også fått de "oi, så stor du er nå", men vet at det ikke har vært vondt ment da..

Skrevet

Jeg har faktisk fått høre at jeg blir vakrere for hver dag som går av graviditeten... Det føles veldig godt når man ellers sliter med overvekt og dårlig selvbilde.... :-)

Skrevet

Får mange kommentarer om hvor fin mage jeg har. Men har heldigvis ikke lagt på meg noe særlig annet enn på magen, snarere tvert imot.

Ene gutten i hjemmet kaller meg til tider "Bolla", men det er bare på en kjempepositiv måte som varmer noe veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...