Gå til innhold

I&Y :)

Mulan - Og to søte trollunger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla!

Kommer ikke inn på msn jeg... gjør du??

Hmm.... kjipt.

Du har ikke planer om en tur sørover snart a??

Har lyst til å møtes!!!

Klem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du:) Har ikke kommet meg inn på flere dager jeg, i så fall detter jeg fort ut :( Men du vet jo hvordan nettet hos meg er ;)

Har kjempelyst til å møtes jeg også, kanskje prøve å få det til i sommer? prøver videre på msn :)

Skrevet

hmmmm nei msn er helt på bærtur tydeligvis.... :(

En tur til hovedstaden høres forlokkende ut, gjør det ikke?? he he ;)

Så kan vi sightse byen med de små sjarmtrollene våre, og prøve å finne oss no bra mannfolk!! Haha :)

Skrevet

hehe;)

jo en tur til hovedstaden høres bra ut ja, skal undersøke litt, har jo slektninger der så :)

Skrevet

Har du det? Hvorfor har du ikke sagt det før? ;) He he!

I Oslo eller? Nære slektninger?

De vil sikkert mer enn gjerne ha besøk av dere to søte jenter :)

Ellers kan dere bo hos oss! Der det er husrom er det hjerterom... eller ha ha, det er jo omvendt ja, der det er hjerterom er det husrom!! :-O

Skrevet

jeg har et søskenbarn der, og mamma sitt søskenbarn, og onkel og tante :) så det skal ordne seg ja :):)

Hadde vært kjempekoselig da :)

Skrevet

Ja det hadde vært super hyggelig ja :)

Om de skal reise bort i sommer, så kan du jo passe på leiligheten deres litt! ;)

Hvor i Oslo bor de da?

Skrevet

hakke peiling hvor de bor, er NULL kjent i oslo altså :) Hehe.. retningsans som en sau ;) Men skal høre med de jeg, om de vil ha besøk eller leilighetspass eller noe:)

Skrevet

hi hi, da er det på tide med en tur til den oooooh så stooooore hovedstad ;) Hør med dem du, og si at nå får dere trønder-besøk!! Da blir de nok så glade så!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...