Gå til innhold

jeg fikk skryt fordi barna mine var så godt oppfulgt hjemmefra.... : )

Anbefalte innlegg

tror dere misforstår litt!! vi har god kommunikasjon med de ansatte og på hs, er helt supre folk.. vi hadde det litt vanskelig i begynnelsen når yngste jente ble født, med kolikk og en storesøster som var svært sjalu..

jeg var jo utslitt selv og fikk karret meg på foreldre samtale i barnehagen, og da fortalte jeg jo litt om hvor slitsomt det var med disse to trollene hjemme ; - )

da sa hun at det var ikke noe å frykte for de merket at hun var godt fulgt opp hjemme og hadde mange flotte voksne rundt seg! hun sa bare at klart de merket det i en sånn jobb at noen ble fulgt opp bedre en andre. er det å bryte taushets plikten??? jeg syns ikke det da, hun nevnte jo ingen navn eller noe...

så var jeg på hs dagen etter og snakket med de, og de nevnte og at vi var flotte foreldre! de så at samspillet mellom oss og ungene var godt og kjemien var rolig og fin. jeg syns det er flott å si til noen som holder på å gå i oppløsning på hjemmebane jeg, og det var et sårt påfyll av litt energi.

jeg reagerer på dere lenger oppe som sier at det kanskje er motsatt, at vi ikke gjør en god jobb! jeg analyserer det heller ikke til "døde", men nevner det fordi det er minst om ikke mer viktig i forhold til debatten om mme,mm, hjemmelaget mat og ferdig kjøpte middags glass.....

var for å vekke folk litt at det kommer en tid etter baby perioden med vanskligere valg å ta.....

Fortsetter under...

Hei hei, mammatil2jenter! Så flott at du har fått skryt idag!!! Og se bort i fra de som er misunnelige her....(jeg er den som fikk skryt av HS fordi jeg gir hjemmelaget middag og måtte skryte i går..hehe)!!

Jeg vet inderlig godt at det å ha en baby og det å ha et større barn, er to forskjellige ting. Det blir bare vanskeligere og vanskeligere. Nye ting dukker opp hele tiden. Nye valg man må ta, flere bekymringer, andre bekymringer.. Vet så inderlig godt. Det er så deilig nå å ha en baby nå.. Nyter den tiden for jeg vet så godt at bekymringene og valgene man må ta blir vanskeligere og vanskeligere!

Flott at du fikk skryt! Du fortjener sikkert hvert et ord :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...