Gå til innhold

skal, skal ikke.......?

kjærlighetsbarn i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fløy til Sveits da jeg var 7 uker på vei, til Tromsø da jeg var 12 uker på vei, og til Berlin da jeg var 14 uker (mye reising, gitt!). Visste ikke at jeg hadde tvillinger i magen da, og formen var fin.

Tror du må kjenne etter hva du føler for og hvordan formen din er, men om du ikke har noen plager synes jeg ikke det er noe i veien for det så tidlig.

Jeg var i Spania i uke 12 (turen hadde vært planlagt i lang tid), men dette var før jeg ble klar over at jeg bar på tvillinger. Flyturen var ikke noe problem. Det ble for øvrig tatt toxoplasmoseprøve av meg både før jeg dro og da jeg kom hjem igjen. Jeg var dessuten svært nøye med hva jeg spiste på tur.

Men om jeg ville dratt dersom jeg var deg? Jeg vet sannelig ikke, og tror uansett jeg ville forhørt med med jordmor/lege du går til svangerskapskontroll hos først.

Lykke til videre i svangerskapet!

Jeg fløy til London da jeg var i uke 27 og det gikk helt fint. Ikke veldig komfortabelt å sitte i de setene, men ellers gikk det helt fint. Var oppe og gikk litt og hadde på meg støttestrømper. Min gynekolog sa at det ikke var noe problem å dra i hvertfall. Hun bare ba meg ta med helseskjemaet mitt i tilfelle noe skulle skje.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...