Gå til innhold

UL i dag!! Viste at vi mest sannsynligvis får gutt :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer! Vi var på UL på tirsdag og det var veldig tydelig en gutt her også! Blir jo gutt nr tre på oss.... Synes det er utrolig artig, blir sikkert mye fotball fremover!!!

Fikk du vært på BIM-treffet den 15.? Var dårlig med influensa så fikk ikke kommet... Jeg hadde jo gledet meg til det! Får prøve igjen neste gang!

Så artig da!!Koslig uansett hvilket kjønn det er..

Synd du ikke fikk blitt med på møtet vårt sist...jeg tror vi tar litt ferie nå,også starter vi opp igjen med ett nytt møte i begynnelsen av august..

Det ble nok det siste møte på Randi Cecilie og Nina..De har vel termin rundt 3/7,mens Nina tror hun kommer litt før..Skal holde siden oppdatert når jeg får høre noe fra den siden.Ønsker dem lykke til med det som er igjen av ventetid..

Vil dere ha ett treff til før august..så er det fritt fram å komme med forslag..Det er jo koslig å treffe andre gravide og!!

Moro med ultralyd!

En liten prins på vei altså- det blir spennende!

Lite action på meg enda gitt..litt murringer og kynnere siden mandag kveld men veslemor der inne har det visst ikke så travelt med å komme ut til pappas store frustrasjon. Han har nå ventet og ventet og ventet og ventet siden slutten av mai omtrent hehe gleder seg han ama!

God sommer til alle sammen forresten!

Annonse

En gutt til jo! Der blir det nok mye action i huset i årene som kommer!

Jenter om sommeren og gutter i november ser det ut til ,hehe

Synd du var dårlig på siste BiM-treff da- det var som vanlig veldig koselig!

Lykke til videre da alle sammen- håper da vi sees igjen!

Hei alle sammen :)

Godt det blir flere gutter her da :D Itte bare jenter :D hehe

Nå må du vel ha kommet deg i veien da Nina? :D Lykke til :)

Hvis noen har lyst til å sende meg en sms så er nr: 47819102.

wenche hvis du har lyst på å ha flere treff i sommer så bare si i fra :) Skal være hjemme og jobbe je.

God sommer til alle dere andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...