Gå til innhold

Privat UL - hvor (Oslo området)


Mrs_M

Anbefalte innlegg

Noen som nylig har vært til privat UL og kan anbefale et sted i Oslo/Lillestrøm området ? Foreløpig har jeg notert meg Majorstua klinikken og Volvat. Men leste i et gammel innlegg at noen ikke var helt fornøyd med legen på Majorstua. Fint om noen kan komme med anbefalinger til noen flinke leger som vet hva de skal se etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) sist jeg var gravid så dro jeg til volvat når jeg var 11 uker på vei og hadde en ultralyd... var kjempe fornøyd med de som jobbet der.. tok seg god tid og forklarte alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte byporten legesenter i dag, og de hadde 4 ukers ventetid. Prøvde derfor lysaker legesenter og de hadde ledig time dagen etter (i morgen) og det koster 900kr. Så i morgen er det ul på meg... jippi...

Er 12+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på sinsen klinikken i går. Og gyn der var kjempe hyggelig.

Vi så lenge på den lille og jeg spurte masse spørsmål. Han var flink og tok seg god tid til meg...:) Han er der på onsdager bare, men det er ingen ventetid..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil annbefale byporten legesenter!!!! Hun som utfører UL der er spesialist på feltet og kjempe koselig!!! Hun tar seg god tid til ultralyden og prater mye med dere....pris 750 kr. Dessverre ser jeg det står lenger opp her at de har lang ventetid....(vi var vel heldige vi da, som fikk time dit veldig raskt og skal tilbake igjen til onsdag).

 

Har prøvd volvat også og var ikke så fornøyd med de.........grunn: vi fikk se bildet på skjermen i maks 5 minutter.....ingen prat hverken før eller etterpå....følte oss nesten litt overkjørt...pris 1000 kr......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...