Gå til innhold

Hvorfor heter det at.....

Anbefalte innlegg

fedrene passer barna sine??? blir så irritert... de får jo ikke betalt for å "passe" de...jeg betaler vertfall ikke mannen min for å se etter SIN EGEN unge...

mannen min sier støtt til kompiser når de ringer....jeg passer jeg passer...blir så sur..for han sier det selv om jeg er hjemme for at det skal virke som han gjør mer enn han gjør...

Det er liksom så stort når de ser etter ungene...de er så flinke...arg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5431104-hvorfor-heter-det-at/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samma her Pluttiplutti... føler at jeg maser o.l. jeg også ...

Men egentlig er det ikke å mase når jeg spør om han kan ta kveldsstellet , når jeg tar det om morgenen... Det er jo ikke som om jeg sitter og slapper av mens han steller,det er "å,kan du hente vaskeklut,det glemte jeg..." "du,jeg glemte pysj,kan ikke du hente en"

Gubben min også skal alltid late som om han gjør mer enn han gjør når han snakker med noen i telefonen - eller når han snakker med noen om vesla i det hele tatt.

Det værste er at innimellom så får jeg en og annen gang følelsen av at han syns han gjør meg en tjeneste hvis han skifter en bleie eller noe!!!!

Arg! Jeg syns til tider han er en uengasjert dust! Og når jeg prøver å snakke med han så skjønner han ingenting. Knurr!!!

Jeg har "en sånn dag" i dag ja... ja - ja, håper på en bedre dag imorgen (o:

Egentlig er han ikke så aller værst... men det er rom for FORBEDRINGER!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...