Gå til innhold

UL og flyproblemer (samme som på 2.trimeste)

___

Anbefalte innlegg

I morgen formiddag skal jeg på UL for å se om nesebenet til barnt åt har utvikklet seg noe den siste uken. Hvis ikke er det en reel fare for kromosomfeil. Mannen min er ute og reiser med jobben men skulle komme hjem i kveld. Akkurat nå ringte han fra Wien og fortalte at flyet hans var kanselert og at han ikke vet når han får fly hjem i morgen. Bush fløy derfra og alt var kaos. Jeg kan ikke fordra den mannen (Bush altså, ikke mannen min :-)).

Da ser det ut til at jeg må dra på den UL alene. Det har jeg ikke noe lyst til, men bå man så må man.

Fortsetter under...

Uff, så dumt !

Håper han rekker det, men hvis ikke, har du ikke noen andre du kan ta med, noen i familien eller ei god venninne ? Selv om alt sannsynligvis er bra, kan det være godt å ha med seg noen, for det er nervepirrende nok allikevel !

Håper du finner noen for sikkerhets skyld !

Huff, vet hvordan det er....satt på en flyplass og gråt på grunn av forsinkelser og redsel for å ikke nå timen til fostervannsprøve. Heldigvis ordnet det seg. Noen ting har man bare ikke kontroll over og blir fortvilet når man ikke kan gjøre noe..

Kan du ikke få med deg en god venninne eller et annet familiemedlem?

Uansett om resultatet blir bra eller ikke kommer du sikkert til å være nærvøs på forhånd. Godt å ha noen der....

Takk for hilsner. Mannen min rakk det nesten. Dessverre hadde det ikke skjedd noen utvikling med nesebenet så nå blir det morkakeprøve i morgen. Må innrømme at jeg er litt nervøs nå, selv om faren fortsatt bare er på ca 2%.

I morgen blir nok pappaen med i hvertfal.

Annonse

Hei,

jeg vet ikke om de har hurtigtest slik de ha med fostervannsprøve, men dersom de har det når de tar morkakeprøve ville jeg bedt om det. Tror man kan få det dersom man sees på som et spesielt tilfelle. Da får du rask et foreløpig, men ikke 100%, sikkert svar. Det gikk 5 dager fra vi tok prøven til vi fikk svar på hurtigtest. Gjorde livet lettere.............

Annonse

Hei Poamin,

Jeg vet noeyaktig hvordan du har det, har vaert i samme situasjon selv! Med oss gikk det heldigvis bra, men det var faelt aa maatte vente paa svar (16 dager noeyaktig).

Det gaar nok bra med dere ogsaa - marginene er paa din side!! Det var det jeg troestet meg med i ventetiden....

Sender deg masse gode viber og lykkeoensker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hei igjen

Nå er jeg tilbake etter å ha tatt morkakeprøve. Teamet virket veldig profesjonelle og samkjørte så selv om det var vesentlig vondere enn jeg hadde forventet gikk inngrepet greit. Nå er det bare å vente på tellefon med svaret. Synes ikke legene hørtes fult så opptemistiske ut som jeg hadde håpet, men de bør jo helst ikke gi falske forhåpninger heller.

Nå skulle jeg bare ønske at svigerforeldrenne mine kunne pakke bilen og komme seg vekk. De var her 1 uke på besøk da jeg aborterte i mars og nå har de vært her i nesten tre uker og har planer om å bli minst en uke til. Har ikke så veldig lyst til å forholde meg til dem hele tiden akkurat nå.

Hei Poamin. Burde ikke mannen din manne seg opp til å ta denne samtalen med foreldrene sine? Skjønner godt at du ønsker å være alene nå for å bearbeide tanker og følelser. Og ikke minst for å kunne takle ventetiden.

Det kan jo hende at de tror at dere ønsker at de skal bli der, og med glede reiser dersom de kan gjøre det med god samvittighet.

Det ble litt rotete, men kanskje du skjønte hva jeg mente..

Lykke til i ventetiden, og jeg håper resultatet blir gledelig! Vet du forresten hvor lenge du må vente?

Jeg skulle ønske det var så enkelt, men jeg tror faktisk ikke det er mulig å "kaste dem ut" uten at de blir dødlig fornærmet (på meg) over laaang tid. De er vant til å være helle sommeren hos sønnen sin siden lenge før vi traff hverandre. Holder jeg ut i bare ca 1 uke til blir de borte i over 3 uker før de kommer tilbake igjen. Innen den tid burde det meste være avklart.

Hvor lenge jeg må vente varierer veldig, normalt ca 2 uker, men om jeg er heldig kan jeg få et foreløpig svar i løpet av neste uke. Er jeg max uheldig kan det ta 4 uker. Det er lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...