Gå til innhold

August: hei folkens! hvor og hvordan skal babyen deres sove?


mamma til 2 i august

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Nå begynner det å nærme seg, sakte men sikkert. har begynt å tenke litt på hvor den lille skal sove, på vårt soverom(som er i kjelleren) har han en seng i tillegg har jeg selvfølgelig vogna, forige gang bodde vi på et plan så da var det greit å ta vogna inn og soverommet var rett innenfor stua. Nå må jeg ha en soveplass oppe og har tenkt på en slags kurv eller vugge. Lurer derfor på om noen har anbefalinger på det området? Hvor har dere kjøpt? Hva er bra osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vår skal ligge sammens på vårt rom i egen seng. gjorde det med sønnen vår og... Vugge har jeg hørt ikke bør brukes til spebarn...er visst større risiko for krybbedød..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår skal sove på soverommet vårt i en vogge ved sengen. Etter ca 3 mnd skal han flytte inn på sitt eget rom i sprinkelseng (soverommet vårt er delt i to av et garderobeskap så rommet til lillegutt blir ene delen av det rommet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår skal sove i sprinkelseng på vårt rom åppe...så tenkte jeg å bruke vognbagen nede...evt legge h*n oppi lekegrinden med dyne på, eller sette hele vognbagen oppi lekegrinden!! (pga katten vår ikke kommer oppi der...*håper vi*...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprinkelseng på soverommet vårt. I stuen har vi tenkt lekegrind som kan heves. Har også det problemet med katten... Noen som har erfaring med "sjalu katt"... som liker veldig godt å ligge på varme steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår skal ligge på soverommet vårt i sprinkelseng de første mnd, deretter flytter vi sengen hans inn på eget rom...planlegger vi da hvertfall. I stuen har vi stående en familievugge han skal bruke på dagtid. Har tenkt på dette med katter, da jeg også har katter. Lurer på om et insektsnett hindrer kattene jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten skal sove i vugge på soverommet vårt om natta de første mnd, for så å flytte inn til seg selv i sprinkelseng. har lekegrind og vogn te dagtid.

kommer ikke te å bruke vugga på stua p.g.a.hund som sikkert skal leke m ungen.

 

min venninde brukte insektsnett p.g.a. katter og d fønka fint. men de hoppet opp noen ganger!! prøver å snike te seg noe av varmen te babyen. men etter å ha sitti fast i nettet noen ganger ga de opp.... pluss en god porsjon skjenn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår skal også sove i sprinkelseng på vårt rom den første tiden. I stua har vi vogge og lekegrind til dagtid. Fungerte veldig bra slik sist, så vi satser på at det gjør det denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...