Gå til innhold

Dobbeltest og tidlig ul i Danmark el London?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har vært i Danmark eller London for dobbeltest og tidlig ultralyd som vil dele sine erfaringer? Jeg har tenkt å bestille time på enten Rikshospitalet eller Hvidovre hospital i Danmark da det er dette jeg kjenner best til. Er tilbudet bedre i London?

Hilsen en lykkelig gravid

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Annonse

Vi har nå vært hos Ultralydklinikken for gravide i Køvenhavn og det anbefales virkelig. Vi ble veldig godt ivaretatt og de var veldig profesjonelle. Vi fikk dvd med et 20 minutters opptak av bebien og det var utrolig gøy. Har sett masse på denne.

Og det beste av alt var at alt stod bra til med den lille og risikoen for at h*n har et kromosomavvik er minimal.

Hilsen den lykkelige gravide som skrev det første innlegget.

Ja, det heter ultralyd klinikken for gravide, og ligger i ny østegade, en side gate til strøket. Veldig flinke der, jeg har vært der mange manger. Det er nok ikke så enklet å få ul på et offentlig hospital i DK om du ikke har fast adresse der, og skal føde der. Jeg har vært på Hvidovre på mine tradisjonelle ultralyder, men det var en del av helseprogrammet for gravide for de som bor i København.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...