Gå til innhold

skal, skal ikke..................


kjærlighetsbarn i magen

Anbefalte innlegg

Har hørt så mye forskjellig ang å fly i første trimester, så nå er jeg så i tvil om jeg skal avbestille turen til Italia eller ikke. Er jo ikke mer enn ca 3 timers flytur. Er i uke 10 når vi skal dra.

Hva tror dere? Har noen hørt noe fra legene sine om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi reiser i uke 13 til Spania (4 timer på fly)... Jeg er så pinglet og redd for alt! Men akkurat dette med flyturen tar jeg med ro! Tenk på alle som reiser MYE og LANGT mens de går gravide! Tok det forøverig også opp med jordmor på første kontroll og hun hadde ingen utsettelser å komme med!

 

Reis til Italia du og kos deg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemoren min er flyvertinne, og jobbet helt til 6 mnd av graviditeten i lufta. Hun ble "satt på bakken" pga at det ikke var så praktisk å fly mellom flysetene med så stor mage...hehe. Har en liten bror i dag som lever i beste velgående.

Så det er ikke noe farlig. :) Bare fly du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fløy til USA i uke 8, gikk bra det (tror jeg da...). Er nå i uke 14 og har vært på UL og har hørt hjertelyden i uke 11 og 13. Fløy i ett strekk fra København til Seattle, 11 timer på flyet! Var med jobben, så hadde egentlig ikke noe valg. Det var nå ubehaget ved å fly så langt, og ikke eventuelle farer jeg var bekymret for. Men det gikk bra det og. En tre timers flytur til Italia tror jeg er helt uproblematisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som jobber i reiseselskap.. hun mente at eneste grunnen til at man ikke nødvendigvis rådes til å fly i 1 trimester er hvis du har mye plager.. altså er kvalm , eller lignende, for da vil det være ubhagelig for dg.. men så vidt jeg skjønte på henne er det overhode ikke farlig nei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...