Gå til innhold

Det gikk ikke denne gangen heller :-(

Anbefalte innlegg

Etter positiv test forige onsdag var jeg overlykkelig for at jeg hadde blitt gravid igjen første pp etter sa i mai. Men heller ikke denne gangen ser det ut som det går bra. Jeg tok en test på mandag for å se om testen ble sterkere, så jeg ble ganske beskymret da testen var blitt litt svakere istedenfor. har i dag begynt å blø så nå er også håpet om en februarbaby en saga blott.

Det som også er fustrerende er at vi ikke har fortalt til noen at vi prøver på nr 3. Så da har jeg jo heller ingen å prate med om alt dette heller. Ikke alltid like lett å late som ingenting når det er det eneste jeg tenker på for tiden.

Men jeg er fortsatt full av pågangsmot , så jeg gir meg ikke med det første.Bare si meg hvor dere har gjemt kølappene så jeg kan få trukket en ny.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5430775-det-gikk-ikke-denne-gangen-heller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedlig!!! Det er jo ti ganger bedre at tanta kommer enn at en tror en er gravid, men ikke er det.

Hvordan testet du iforhold til ikm? Jeg tester aldri, selv om jeg går en dag eller to over. Orker rett å slett ikke påkjenningene som følger med en negativ test.

Ønsker deg lykke til med baby prosjektet! Tror ikke du mister kølappnr når det går gal. Men snik ikke for jeg er laaaaaaaaaaaangt fremme...hehe

Det vaer trist, Libra35. Alle de tanker og planer som föds når man får en positiv test... Föler virkelig med deg og dere. Men klart er at du ikke skal gi deg. Neste gang skal det gå hele veien, det er ikke bare en ting jeg sier, jeg mener det. Klem,

Annonse

Hei Libra 35.

Så kjempesynd at det ikke gikk da!!

Men fatt mot; siden du tydeligvis klarer å bli gravid går det nok hele veien til slutt. Det er slett ikke alle av oss som vet at vi kan få det til, så stå på og lykke til videre! :-)

Klem fra

Hei Libra35

uff så dritt. Det er bare så vanskelig å få egget til å sitte! Hadde selv min andre SA i løpet av 1 år nå 26. mai. I uke 9+4 denne gang.

Håper selvsagt at 3. gang må den sitte. Kan bare ikke være mulig å miste flere ganger, men det er det vel.

Vi får bare stå på og håpe det beste.

Lykke til videre

Det var trist, enig i at når man ikke har fortalt at man prøver på en til så er det vanskelig da man ikke har noen å snakke med dette om. Det man sist av alt ønsker å høre er jo at man får være glad for de ungene man har. Det er ikke lett å få forståelse for at man så gjerne vil ha en til. Lykke til videre.

Så utrolig leit å lese, Libra.. Håper det går bra med deg.

Jeg har selv opplevd å få positiv test ett par dager før ikm, og så kom mensen likevel. Altså en veldig tidlig SA.

Derfor har jeg i tiden etterpå bestemt meg for å ikke teste før etter ikm.. og siden jeg har fått tr før forventet de siste gangene, har jeg dermed spart meg for mange tester..

Håper det ordner seg fort for deg igjen Libra. Så får du ta vare på deg selv imens, og bygge opp igjen motivasjonen til ny prøving atter en gang.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...