Gå til innhold

Gojenta satt seg opp selv for første gang!:)

Anbefalte innlegg

Jenta mi satt seg opp selv for første gang i dag:) hun er 6,5 mnd syns hun er kjempeflink! Jeg var rett på kjøkkenet for å lage grøt så plutselig satt hun da jeg kom tilbake!Gøy:) Fikk forresten sin første tann for noen dager siden!Er så mye kjekt som skjer det andre halvåret syns jeg!

Fortsetter under...

hehe, ja det er utrolig mye som skjer i full fart nå fremover! jeg var ute og ordnet vogna til lillegutt for et par uker siden og da jeg kom inn tok han plutselig tak fremfor seg og dro seg fremover. gikk bare et par dager før han krøp masse hele tiden og nå er han overalt! for et par dager siden begynte han å si "mamma" også og sier både det og "pappa" ofte nå. er kjempegøy!

Annonse

han er 7,5 mnd nå og både prat og kryping har kommet de siste 1-2 ukene. når den første tanna kom (5,5 mnd) kom den andre like etter, så det virker som det alltid skjer "flere ting" samtidig med små pauser i utviklingen innimellom. fra nå av tror jeg det vil gå veldig fort fremover så vi får prøve å nyte hvert sekund og ikke stresse for mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...