Gå til innhold

Noen som skal teste i morgen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, har lagt en test klar til morgenbesøket på do :)

Har ingen som helst tro på denne PP, men er på dag 39 og MÅ jo teste, om ikke annet bare for å tilfredstille testbehovet i meg. og er jo insstilt på negativ test, så vil ikke bli skuffet heller ;)

fikk neg resultat jeg også i dag,og derfor lurer jeg egentlig på om det er mulig å få positivt resultat i morgen? Kan HCg nivået stige så mye over natten? Jeg føler at jeg har symptomer,går mye mer på toalettet nå,men kan det skje så tidlig og da er det vel rart at testen ikke har vært positiv? huff... denne ventingen har ikke noen av oss godt av tror jeg.... hehe

jeg vet... hehe og den har ikke jeg så mye av... Er jo så spennende:) Men da får jeg vel prøve å vente til lørdag kanskje... er jo da jeg har ikm også,må klare å holde ut til det:) Men lykke til med testingen dere andre:) Håper dere er heldige denne mnd:)

Annonse

I den testomanes verden er det i alle fall en evighet! He he!

Alle vi som tester i morgen har meldeplikt her inne!

Skal selv teste med QR, har ikke hørt så mye bra om de, men det eneste de hadde på apoteket jeg var på. Om den skulle gi meg noen forhåpninger så blir det ut å handle CB i lunsjen :P

Happy*81

Jeg testet med QR i siste svangerskap,den var negativ.

Kjøpte meg CB dagen etter,og den var positiv.

Blir spenende å høre hvordan det har gått med alle i morgen. :-)

Har ikke internett tilgang mellom klokken 08.00,og klokken 17.00 i morgen,kommer til å få "barnimagen" apstinens. he he.

tror jeg slår meg sammen med dere jeg og tester en gang til i morgen:) Klarer ikke å dy meg selv... I dag har jeg tisset masse også, 7 ganger og jeg pleier ikke å måtte det mer en to til 3 ganger iløpet av en dag... Har heller ikke drukket noe mer,så jeg håper veldig masse på denne pp en:) Er jo første ordentlige prøve periode da,hvor vi faktisk har hatt så mye sex som mulig:)

Sees her inne i morgen tidlig da,så får vi krysse fingrene igjen:)

Annonse

glemte helt å teste i dag tidlig jeg,gikk på do men glemte testen... hehe Så jeg venter også til lørdag... Er vel større sjans da enn hva det hadde vært i dag. Håper virkelig den er positiv da:) Lykke til du også prøverpånytt,så kanskje den er positiv for oss begge da:)

surprise surprise, min QR var negativ... men d var jo nett som forventet! Føler meg ikke en døyt gravid, aaaaaaaaner ikke når jeg hadde EL og har hatt svært lite sex denne syklus.

Men nå har jeg i alle fall testet igjen! Vi får prøve på nytt en annen dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...