Gå til innhold

April: Har dere merket det??

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Sitter her å tenker på hvor slitsom Simen kan være,spesielt når han er sint,sur,trøtt o.s.v, jeg blir irritert når han ikke hører på meg og føler meg helt mislykket som mor.

Men så i nesten øyeblikk så står han å flirer for at han så noe morsomt på tv'n,eller han selv gjorde noe morsomt,og da er all problemene med at han er sur,trøtt o.s.v glemt,da er det deilig å være mamma å høre den søte lattern hans (som er for å være ærlig litt vel overdreven til tider) da er det deilig å være mamma ja,og fra å være sur å trøtt på han til å være full av energi bare pga. en barnelatter er helt fantastisk=)

Er rart å tenke på hva bare en liten latter,første steg eller første ord eller en sint unge som står å lager de samme grimasene som jeg gjør når jeg er sint kan snu så på fra å være trøtt til å ha all energi i verden=)

Eller er det bare jeg som føler det slik? Håper ikke det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i knoooow! eller hovrdan det er når man har hatt en "regnværsdag" (vått både ute og på barnets kinn, enten det er av frustrasjon, smerte eller bare trass), og hva som skjer med hjertet i det øyeblikket poden kjenner hvor godt det er å bli lagt i sengen sin, og til slutt sovner. sovende barn blåser vekk all irritasjon og erstatter det med kjærlighet. deilig!! og sånn måtte det nesten vært tror jeg, skulle vi holdt ut med hverandre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...