Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #1 Del Skrevet 21. juni 2006 Noen som vet om man kan blø når den sprekker, eller er det bare vondt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærlighetsbarn i magen Skrevet 21. juni 2006 #2 Del Skrevet 21. juni 2006 Man blør ikke hvis den sitter på en eggstokk. ta suges innholdet opp i buken, men sitter den i livmoren så kan man blø. Uansett kan det gjøre vondt. Jeg har hatt det på eggstokken, men merket ikke at den sprakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catine Skrevet 21. juni 2006 #3 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei! Jeg har også cyste på ene eggstokken (pga prøverør) Eller så er det bare at eggstokken er veldig opphovnet fordi jeg har en klump som stikker ut (hevelse) helt der nede. Lurer bare på: kan det være skadelig for det lille frøet inni der...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MAAAAAAAAMA, igjen. Skrevet 21. juni 2006 #4 Del Skrevet 21. juni 2006 iflg min jordmor så er cyste på eggstokken normalt i svangerskapet.Den er med på å bidra til at svangerskapet går bra sa hun.Den forsvinner som regel lenger ut i svangerskapet.Hørtes rart ut, men det var no det hu sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #5 Del Skrevet 21. juni 2006 så jeg har like stor sjans for å bl gravid om jeg har en cyste? Er egget inni cysten, eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå