Gå til innhold

Når begynte dere med grøt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 mnder!!!! brakk seg først men gikk fort bedre..blandet tynnere og da ble det digg!

Skrevet

Ved ca fem mnd og først nå (1,5mnd etterpå) er det greit med grøt.

Skrevet

5,5 mnd. MÅTTE ha søvn om natta.. Blander fruktpurè i, og han spiser og spiser:) Trodde tilvenningen ville ta lang tid, men var oppe i full porsjon etter to dager med prøving!

Skrevet

6 mnd, og han likte det med en gang!

Skrevet

6mnd

men hun spiste det ikke før etter 3 uker med prøving. Etter det gaflet hun det i seg.

Skrevet

Begynt å prøve så smått med smaksprøver nå , hu blir fire mnd i mårra..

Skrevet

fem mnd, hadde total puppenekt, så da ble det litt grøt.. elsket det med en gang hun, men tok litt tid før hun skjønte hvordan tunga virka :)

Skrevet

Da hun var 5,5mnd.Gafla i seg en hel posjon med en gang! Begynte med HIPP sin risgrøt, hun syntes den var kjempegod! Hvor gammel er din baby?Prøvd med grøt??

Skrevet

har begynt i dag.. er 1 uke til han er 4 mnd...

prøver for å se om han sover lengre på natta..

han ble sur når han ikke fikk mer, låg å smilte å smatta i seg :) jeg begynner med hvete og ris grøt...

Skrevet

6 mnd, har nettopp begynt. Likte det ikke før jeg blandet i litt fruktpuré. Men hun har ikke helt skjønt tunga ennå, og spiser ikke så mye. håper det kommer seg snart, for jeg ønsker meg en unge som sover om natta nå.....

Skrevet

Begynte med smaksprøver når han var litt over tre mnd. Han er straks fire mnd nå, og spiser noen skjeer hver kveld og morgen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...