Gå til innhold

IKM____fredag 30.juni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikm 30. juni, tror jeg. Hadde sa 5. juni, men jeg hadde el- slim 16. juni, så jeg satser på å teste 30. Jeg er usikker på dette med symtomer. Kjenner murringer av og til og tror jeg er gravid. Andre ganger tror jeg bare at magen min som spiller et puss. Blir lett litt skrullete av å sitte på disse sidene :)

Hyggelig å dele ventetiden med noen. Tiden går veeeeldig sakte...

Annonse

Det der med fokusering på symptomer er egentlig håpløse greier... Jeg har aldri før vært så fokusert på dette! :/

Men jeg hadde EL sist fredag. Og etter det har jeg faktisk brekt meg! Og brystvortene mine er små-ømme.. Og så er det litt murring nederst på magen.

Men jeg temper ikke, så jeg får liksom ikke fulgt noe særlig med om den holder seg høy eller ei. Men jeg gleeeeeder meg til neste uke, for å si det sånn!

Jeg fikk også uttelling på CB sin digitale eltest fredag 16.juni :o)

Trodde jeg hadde ikm 28.juni, men ser ut som det blir ca den 30.

Morro at vi er flere i samme båt ja - har også kjent vage menssmerter, men tror det ikke før jeg får se en pos. gravidtest ;o) Lykke til jenter!

Håper det sitter en spire for oss alle :o)

hei hei ¤•.¸¸.•*×emblamamma×*•.¸¸.•¤!!:)

Jeg har tatt så mange gt at jeg blir gal. Men de siste pp har jeg faktisk klart å holde meg. Det er så hååååpløst når de liksom aldri blir +! Men så tenker jeg at jaja, da går det vel neste mnd da...

Og det er egentlig sånn jeg har det denne pp. Har v i r k e l i g truffet EL denne gangen. Og merkelige symptomer har meldt seg. Så.... Syns det er så rart at uansett hvor bra man treffer, ja, så klaffer det aldri.

MEN... Jeg ser yst p ålovet akkurat nå. Det er jo tross alt den lengste dagen i året i dag!! hehe.... Og den ska ikje sovast bort!

hei på dere jenter!

er det plass til meg i den båten deres? moro å være flere i ventetiden ja. tiden går saaaakte!

jeg skal også teste den 30.juni. syns det er mye som tyder på at jeg er gravid nå... dette er evt tredje gang jeg er gravid - gutt 13 mndr + ma 8.april,12.uke - så føler jeg begynner å kjenne kroppen min... det skal nevnes at jeg reagerer VELDIG på hormoner i det hele tatt. er av de som spyr i ni mndr...

MEN samtidig så må jeg prøve å ikke få for store forhåpninger også. er livredd for å bli skuffa. jeg føler at oddsen taler litt mot meg - kan jo ikke bli gravid på første forsøk igjen (ble det de to første gangene) det er litt mere flaks enn man fortjener kanskje, ihvertfall når jeg ser alle sliterne her inne... samtidig som jeg ønsker meg veldig en spire igjen!!

blir morsomt å følge med på dere damer! Lykke til!! :)

klemmer fra

Hei alle sammen i båt ikm 30.juni!

Håper jeg kan få slenge meg med på denne eventyrlige og spennende båten deres.

Har bare gjort unna den første pp og er ikke helt sikker på hvor lang syklusen min er etter pille slutt for to måneder siden, men jeg kan nå alltids håpe for moro skyld. Uansett så er det blir det superspennede og håper ihvertfall at dere lykkes snart, noe vi får med spenning vente å se i neste uke.

*venter i spenning*

Jeg har IKM 30. juni. Tror egentlig ikke at jeg er gravid da jeg tror at jeg gikk glipp av EL. Har korte sykluser på bare 25 dager og skulle da hatt el en gang mellom 14. og 19. juni. Tror imidlertid el kom 20. juni, og jeg har siden den gang ikke prøvd på å bli gravid. Kanskje det blir aprilbarn i stedet....

Annonse

Hei.

Jeg har IKM den 28. juni, men håper jeg kan henge med litt her likevel... Mener selv jeg har truffet EL ganske bra denne måneden, det er første syklusen jeg har tempet meg og brukt ELtester. Det er faktisk veldig gøy! Ikke stress i det hele tatt.

Har ingen synptomer i det hele tatt. Akkurat det er litt kjipt, men satser på det dukker opp noen kjekke noen i løpet av helga...

Elles er jeg hjemme fra jobb med kraftig forkjølelse i dag, helt gåen. Lite feber egentlig, men... jaja, skal ikke kjede dere med de symtomene i alle fall =)

Lykke til alle sammen. Nå sitter den!!!

Mvh

Hei på dere!

Jeg har IKM 1. juli, men kjenner meg selv så godt at jeg vet jeg sprekker den 30. juni, og må teste da. Denne måneden har vi brukt oppskriften til En Jente, med kos annen hver dag. Ganske kjekt, for det har ikke vært noe stress med el- testing osv. Er litt redd for at vi gav oss noen dager for tidlig, men håpe håpe!!

Det er denne tiden som er den verste... dagene fra el til IKM går så ufattelig sakte + at jeg hele tiden går og kjenner etter symptomer.. Føler jeg lever inni min egen lille boble :-)

Men lykke lykke til, til oss alle. Tenk så morro om vi alle testet positivt! Vi får lage en egen link når det nærmer seg :-)

en liten oppsummering da:)

sunshine

babyønske 1

Helene Harepus

emblamamma

mammaen_il_Noah_1pp

*beibisjuk*

hadetpåbadet

m@ms

nickoline

dette var jo en fin liste over (ca..) IKM fredag 30.juni.

Det er bare å slenge seg på om det er flere c",)

Flere symptomer er ALLTID lov å skrike ut!!!

klems

Ja, jeg vil også være med! Har IKM 2. eller 3. juli ut fra tidligere sykluser, men jeg syntes jeg kjente el litt tidligere enn vanlig denne perioden. Tar ikke noe tester for å finne el, men har ganske tydelige elsmerter.

Ellers har jeg følt meg gravid i to uker allerede (dette er min første pp etter ma i februar), så symptomer har jeg alle av! ;-)

Kommer nok til å teste meg 30. juni i alle fall, har en cb-tre dager før liggende.

Spennende dette her!

Da blir lista altså:

sunshine

babyønske 1

Helene Harepus

emblamamma

mammaen_il_Noah_1pp

*beibisjuk*

hadetpåbadet

m@ms

nickoline

*mary had a little lamb

snuppelura83

Håper vi lager babyboom i slutten av måneden!!!

Der datt jeg av lasset, TR kom i går virkelig ikke velkommen men den kom. 5 dager for tidlig, åååååååååååå blir så sur. vil så gjerne ha en liten spire jeg også. Lykke til alle dere andre som venter på å ta en test. Nå blir jeg nok borte en stund fra denne siden

uff da... TR allerede? Det var dårlig gjort :(

Jeg har hatt symptomer som ømme brystv., hold nederst på magen, og jeg har brekt meg to ganger den siste uka!

Men nå er det ingenting lenger. Skjønner ingenting. Men det er jo ikke såååååååååååååååå lenge til fredag??? eller.... jo! hehe

Uff ja, det var tidlig av den dumme tanta. Får håpe hun aldri dukker opp neste gang!

Hadde mye mer symptomer for noen dager siden jeg også, følte jeg hadde "harde" pupper på en måte, men nå er de som normale igjen. Trodde veldig det hadde klaffet en liten stund, men nå er jeg mer sikker på at det nok ikke har gjort det. Bestilte meg masse tester i dag, da er det vel bare typisk at jeg skal få brukt opp alle sammen før det skjer noe.

UTROLIG lenge til fredag ja, det kan hende jeg bare måååå teste når jeg får testene i posten (forhåpentligvis på onsdag sånn at jeg tester på torsdags morgen). Er jo bare billigtester så det blir ikke så dyrt selv om jeg vet at de mest sannsynlig ikke blir positive allikevel. Men... forrige gang jeg var gravid testet jeg knallsterkt rett etter ikm så kanskje jeg produserer hcg raskt. Lov å håpe!

Noen andre som har symptomer da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...