Gå til innhold

Stork prosjekt på rikshospitalet....

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om det er noen her inne som har vært med på dette prosjektet på rikshospitalet. Legen min har søkt fødeplass til meg der, fordi jeg fødet der sist og fordi jeg gjerne vil være med på stork. Men er litt nysjerring om noen har erfaring fra dette og om de som evt har vært med er veldig overvektig.

Jeg veier selv 136 kg nå og er 3 mnd. Har ikke lagt på meg noe hittil i svangerskapet og er veldig redd for å gjøre det.

Hadde vært fint å høre fra noen som har vært igjennom stork prosjektet før.

Hilsen Januarmamma

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5430457-stork-prosjekt-p%C3%A5-rikshospitalet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med på Stork-prosjektet, og synes det er helt topp.

Får masse oppfølging i forhold til hva jeg ellers ville fått, føler jeg.

Er selv 90+, men alle vektklasser er representert på prosjektet etter hva jeg har møtt på venterommet der.

Selvfølgelig er det litt pes med å måtte møte grytidlig og glukosebelastning annenhver gang som tar 2 timer +, men får jo ekstra UL, hvor de bl.a. hos meg oppdaget ting som antagelig ikke ville blitt oppdaget ellers(blodgjennomstrømning og sånn).

Prosjektet går jo ut på å finne ut om sammenhengen mellom kosthold/aktivitet/diabetes/fødselsvekt, og jeg vil tro at om du får diabetes når du deltar i prosjektet, vil du få plenty oppfølging og informasjon.

Som du skjønner er jeg veldig fornøyd med å være med på prosjektet.

Sa i utgangspunktet ja fordi jeg ønsket å bidra til forskningen på dette feltet, men føler jeg får mye igjen for å delta.

Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...