Gå til innhold

Kan ikke dere hjelpe meg da, jenter. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen anntok jente med 60%, men jeg kan ærlig talt ikke se verken noe jentetiss eller guttetis på noen av disse bildene jeg. Klarer dere det? Evetuelt hvor ser du kjønnet hen? Det siste bilde skal liksom være bildet av babyen fra siden, og hvor legen anntok at det var ei jente. Ser dere det ?

http://www.piczo.com/isabelsorli?g=16846208&cr=2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh...nei at han kan se noe kjønn ut i fra disse bildene skjønner ikke jeg heller??? Er du sikker på at du fikk bilde av det han mente så ut som en jentetiss da? Vi har fått antydet jente to ganger med ganske god margin, men vi så tydelig at det ikke var noen guttetiss. Vi fikk med oss bilde, men ikke av selve kjønnet liksom!

Skrevet

Ja altså når ul timen var over og vi skulle gå derfra, så spurte jeg han på hvilket bilde han anntok at det var ei jente, og da pekte han på det siste bildet på hjemmesiden. Spurte også hvor sikker han var på at det var ei jente, og da sa han 60% ..

Ble så usikker selv jeg, for ser verken noe gutte eller jentetiss. Men tenkte kansje det var noen trente øyer her inne ;o).

Skrevet

Oki...kan vel ikke akkurat kalle mine øyne for trente, men...det var jammen ikke mye å se av kjønn der etter mitt syn da...

Men om han sier jente med 60% sikkerhet, så ville jeg ikke akkurat handlet inn masse rosa ting og tang. Elias var jente to ganger han før han til slutt ble født og hadde tut =D To ulike gynekologer syns de så kjønnslepper på to ulike ULèr...jeg så aldri noe av det da! Men han kom ut som gutt altså...Denne gangen har vi sett tydelige 3 hvite streker på UL i uke 19 og to små pølser med svart hull i midten på UL i uke 28. Blir spennende hva vi får se i mårra - da er jeg nesten 31 uker på vei!

Du har heldigvis ikke så lang ventetid igjen da - før du får svaret på spørsmålet ditt! Lykke til!

Skrevet

Ingen andre som vil ta en titt, og si hva dere tror ? ;o)

Skrevet

Kan ikke se noe jeg heller... blir spennende ved fødselen dette da... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...