Gå til innhold

Desember: Har dere begynt med brødskive?

Frøken Pimpernell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han får litt av mine skiver, av og til. Pleier ofte å ha banan på skivene, og det liker han godt. Har smør på. Får jo bittekyrende små biter da. Og han har jo rukket å få 4 tenner, selv om de ikke møtes! To fremtenner nede og to hjørnetenner oppe, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gastrolege sa til meg at man skulle vente til 8 mnd...... Så jeg følger det. Dessuten trenger gullet mitt all næring hun kan få så da er det grøt i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even har fått smake litt hos oss, han har spist litt med smør på. Og det likte han skikkelig.

Husk dere at det helsesøster sier er ikke fasit.....

Noen babyer er ikke grøtspisere andre liker brød bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd med brødskive, men det må være kun en ørliten smule, ellers brekker han seg! Han fikk en bitteliten kokt brokkolibit i går - men den klarte han ikke å svelge...stakkar. Ble bare sittende og brekke seg og ble helt tårefylt i blikket...

Så her holder vi oss til klumpfri grøt en stund til! Ikke har har tenner heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nekter tulla mi å spise grøt, men får skive til frokost og kvelds. Dypper skiven i MME for å bløte den opp. Begynte først med pittepitte små biter, men har blitt litt større nå. Hun er flink å tygge med gommene. Foreløpig er det bare smør hun vil ha på. Har prøvd med leverpostei men det likte hun ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...