Frøken Pimpernell Skrevet 21. juni 2006 #1 Del Skrevet 21. juni 2006 Men bare for noen timer da Gubben dro til byen for å møte en kompis og se fotball!! Så nå skal jeg bare kose meg her inne, for lillegull er i seng og jeg lukker øynene for rot akkurat nå... Springer nok ikke av, så det er vel der i morgen å Gullet har vært på kontroll i dag, og det er en flott gutt jeg har ( det har vel alle da ) 9000 gr og 72 cm var han blitt... Ingen baby lengre føler jeg! Kos dere i kveld da jenter!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #2 Del Skrevet 21. juni 2006 Kose deg du også.........med "gubbe-fri"...hehe. Og så sant så sant, rotet er der i morra også.... Slapp av og kos deg i kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 21. juni 2006 #3 Del Skrevet 21. juni 2006 Ja, gi blaffen i rotet. Hvorfor i all verden skal du være hjemme og rydde når gubben er ute i det fri......... Kos deg du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå