Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 ...og i bruk. Etter 2 dager med helvette hver gang Tulla skulle legge seg (på formiddag, ettermiddag og kveld), måtte vi anskaffe en slik en sag. spente henne fast i madrassen og venta spent i døråpningen på reaksjonen hennes. Først en arm som veiva fælt i lufta. Så en til. Deretter for beina opp og dyna sto i været som et telt. Så ramla alt ned og hun bursov. HURRAHURRAHURRA:) Hun var vel utslitt etter 2 dager med lite søvn. Dette var da for 2 timer siden. Og hun snorksover enda. Åh så glad dette funka. sågladsågladsåglad
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Hvor kjøper dere babysafe, og til hvilken pris??
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 jeg har lånt denne av ei venninne for de som selges i butikken (lokal bebisbutikk) var så tjukke, syntes jeg. Også kosta de 500 spenn. Så jeg venter litt og ser hva de får inn før jeg kjøper siden sommeren er her nå.
tvilling73, 05/07 Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har også arvet en, men den er uten snorer, fulgte det snorer med på din?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 kostet 300 der jeg kjøpte min..med snorer
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 Hallo folkens. HI her. Natten gikk ikke så bra. Hun våkna sikkert 294 ganger, men hver gang jeg kom inn sov hun. Ellers så var hun plingvåken kl 0500. Håper hun venner seg til denne greia for turningen er ikke en aktivitet å ha i sengen. Nå sover hun igjen i posen. La henne kl 0900, stille siden det. Denne posen er sånn med metallhemper på siden, og klips på båndet som går rundt madrassen. Så hun kan bevege seg "inni posen" uten å surre seg inni noe. Veldig bra konsept. nei, mor er trøtt. Må hvile litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå