Gå til innhold

Kjære spådamer, dere er helt utrolige!!

Anbefalte innlegg

Jeg har i løpet av mine 10 pp vært en del her inne og over tid spurt de fleste av dere når jeg blir gravid.

Kimby, Susann, Cec, Tåfisguri, Nattinatt og Elastica har alle på forskjellige tidspunkt sagt jeg blir gravid i juni!! Susann har faktisk sagt jeg blir gravid når sola står på det høyeste!! (kommer vel knapt no høyere enn den er nå)

Babyface ble spurt forrige uke, og hun trodde også jeg var gravid nå.

Vel, dere har rett alle sammen, jeg er gravid!! Dere har tom omvendt min samboer som vanligvis blåser av alt som er overnaturlig!

Jeg er mektig imponert over dere, og takknemlig for at dere gir håp og motivasjon til å prøve videre når man er litt lei.

Må jo selvfølgelig nødt til å høre om noen kan svare på om svangerskapet vil gå bra og om alt er som det skal være?

Hadde keisersnitt sist, ingen rier. Hvordan blir denne fødselen?

Også kjønn selvsagt, der har dere sagt litt forskjellig?

jeg 13.06.73

han 04.10.64

Maaange klemmer

Fortsetter under...

Hei

Og tusen takk for positiv omtale av oss.Får opp at alt vil gå fint.Barnet blir velskapt,og svangerskapet vil gå fint.Får opp normal,vaginal fødsel,med rier.Eg fekk opp gut.Om det var det eg fekk sist og husker eg ikkje,men det svaret fekk eg no.Ganske så tydelig.Oftest lettest når den lille er på plass i magen.Blir spennende dette.Klem

Hei ,hei:-)

Gratulerer sååååååååååååååååå mye med baby i magen!!!!!!!!!!!!

Utrolig koselig at det klaffet!

Får opp at det går helt fint og at det er en liten gutt som kommer:-)

Tusen takk for alt det fine du har skrevet -slike ting gjør det verdt det!!

Kos deg masse i svangerskapet og riktig god sommer!!

Stor klem

Annonse

Tusen takk Elastica!!

Dere fortjener hvert eneste ord og mer til:)

Så artig at det ser ut til at dere enes om gutt da. Har jo ei jente fra før så det hadde vært artig med en liten kar å!

Skal krysse fingrene for at det klaffer for deg også i løpet av sommeren:)

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...