Gå til innhold

Fikk telefon idag.............


Pia79

Anbefalte innlegg

............... fra de som skal ta tidlig UL på meg. Jeg ble veldig overrasket, da jeg var hos legen som henviste meg videre på mandag. Jeg skal få time allerede imårga. Legen min forespeilte av jeg ville få UL i ca uke 10-12. Nå er jeg 6+3. Jeg mistet i MA i uke 12 sist og jeg ville ha UL i uke 10-12 for å være sikker på at alt var greit når jeg skulle fortelle folk nyheten. Kan en se noe særlig så tidlig da som uke 6+4?? Jeg sa dette til ho kontordama og sa at jeg skulle komme uansett.. Ble nesten nærvøs jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvordan er d når man har en MA,jg tørket mg etter dobesøk og d kom ett blodspor.d skjedde en gang da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 6 kan du se hjerteaktivitet!! Så bare vær glad for å få ul du! Alt blir så mye mer virkelig når man ser at det faktisk er liv inni der!!

Lykke til videre! Vet alt hvordan det er å miste. Men denne gangen går det nok bra skal du se:)

 

Og til deg som så blodspor.. Sikkert ingenting å bry seg om, men var jeg deg ville jeg kontaktet legen min..

Lykke til du også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på UL når jeg var 6+5, så et bankende hjerte, og et lite nurk på 7,8 mm.. Skal tilbake på UL i morgen, da er jeg ca 8+5. Skal fastsette termin litt bedre:=)

 

Hadde en MA i november, synes det er greit med oppfølging:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...