Gå til innhold

Desember: Lurer på noe

Sina's mamma

Anbefalte innlegg

Jenta mi legger seg nesten alltid over på magen når hun sover nå, og jeg merker at jeg blir litt stressa av det.. Vet det finnes noe man legger under madrassen for å registrere pustinga, noen som vet hva det heter? Føler meg nesten hysterisk, men når forskninga viser at antall krybbedødsfall har gått drastisk ned etter at babyene blir lagt på ryggen, så er det kanskje lov å bli litt stressa på det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke svare deg på hva det heter, men gjør d så mye da om hun legger seg på magen...? Jenta mi gjorde også d da hun var rundt 5-6mnd og klarte ikke å komme seg tilbake på ryggen. Jeg måtte opp x antall ganger i løpet av natta og snu henne, men til slutt så gav jeg opp, så fikk hun bare sove på magen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

soves på magen her også, snur seg selv etterhvert! Det sies at det er greit m magesoving når barnet snur seg selv..

Er selvfølgelig lov å bli stresset, men tror du kan slappe av jeg. Vesla begynner å bli stor, og finner sin egen sovestilling. Og du kan jo ikke snu henne tilbake hver gang, da blir det ikke mye søvn på mamma i huset!

Finnes helt sikkert noe lurt, spør på helsestasjonen... de bruker jo å ha litt oversikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...