Gå til innhold

ÅÅ NEEI!

KevinsMams venter nr2,110109

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå i uke 38 fått strekkmerker nede på magen etter på den sank og noen merker over navlen.

jeg som har skrytt så over at jeg ikke hadde noen,,bla,blabla.. HUFF

Noe som kan gjøres for å forbygge? forsvinner det nor etter fødsel eller er de der evig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strekkmerker er hormonelt betinget, og det finnes ingen kur mot dem. Man kan visst heller ikke forebygge - er man disponert, så dukker de opp. Jeg er også redd for å få strekkmerker. Bruker mye oljer og ikke minst kremer, men i følge min jordmor vil dette ikke hjelpe. Strekkmerkene går ikke bort igjen, men de vil bli lyse i stede for røde/blåaktige. Så med tiden vil de ikke være veldig sjenerende.

Skrevet

eg hadde heller ingen strekkmerker til uke 28 tror eg.. men vet du hva som virket på meg?? mamma smørte på meg en krem fra elizabeth arden som heter 8 hour cream og satt meg ut og solte magen i 4 5 timer og alle lysnet noen forsvant halve på og noen forsvant helt.. og dette har jeg bare gjort 1 gang.. sitter og venter på sol jeg nå... det er å annbefale..

Skrevet

takk for tips helen. de er ikke fargete eller skjemmende. men vil ikke ha fler og skulle gjerne vært foruten..! men skal prøve den kremen og sol. Det er absolutt vært et forsøk!!:)

Skrevet

Hihi, welcome in da club.. :oP

Jeg var litt hovmodig ovenfor ei venninne som har termin omtrent samtidig som meg, hun fikk nemlig maaaasse strekkmerker.. Og jeg viste frem min glatte fine mage med stolthet.. Gikk det 2 uker tro, så var vi jaggu på samme nivå.. Stemmer at hovmod står for fall.. :oP

Skrevet

huff ,ikke si det engang kjenner meg igjen på brifinga med den glatte magen. gikk og viste den frem hele tiden i vår. Synd at strekkmerkene kom nå i bikinisesongen.. man får igjen så det suser avogtil :oP

Skrevet

Hehe, stygt av meg og le, men har det på samme måte selv.. Vi får bare "kose oss" med det rådet som stort sett går igjen: Tenk for en liten pris å betale for premien vi får..

Og apropos bikinisesong; har kjøpt meg sånn fiffig badetopp som dekker magen, så får vi se om merkene har bleknet noe til neste år ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...