mamma til prinsen Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 heisann jenter.. jeg har nå vært inn og ut av sykehuset med førstørrete nyrer og nyresten. nå har legene bestemmt seg for og sette meg i gang neste torsdag visst jeg har blitt litt moden. de sa at du føder i allefall innen 2 uker.. så jeg sniker i køen.. men jeg har ekstremt vondt og er tom for energi og psyke nå kan du si.. det skal bli deilig når ungen endelig er i armene mine.. jeg har egentli ikke termin før 16.07.06..
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Hei. Det høres ikke ut som du har det så lett nei....uff da,stakkars deg. Håper det går bra og etter planen slik at du får orden på dette så fort som mulig. Så kos å vite at du snart skal få møte nurket ditt da,selv om omstendighetene kunne vært bedre. Masse lykke til og god bedring Trøste klemmer fra
mamma til prinsen Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2006 takker.. jeg skulle helst ønske jeg kunne gå hjemme med rier og la alt skje naturlig. men det blir nokm i en sykehuseng.. det er det eneste jeg ikke liker.. men men får jo gutten min ut av det og ikke minst forsvinner smertene.. så verd det er det..
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Det høres ut som om det er vell fortjent at du får lov til å snike i køen. Jeg ønsker deg lykke til. Det er ikke godt å gå slik å ha så vondt...
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Snik så mye du vil, så lenge du og babyen din får det bra ) Masse lykke til!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Enig med Luni jeg- snik alt du orker ) Jeg har termin 17.juli ) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå