Gjest Skrevet 21. juni 2006 #1 Del Skrevet 21. juni 2006 er begynt å få lyst på nestemann? Jeg har begynt å få så lyst på en til!!! Og det etter mnder med kolikk, og en liten som aldri sover.... Kanskje det er fordi vi ikke skal ha flere, at denne lysten melder seg.... Hm, sa det til gubben her om dagen, og han fikk helt hetta! Han var egentlig fornøyd med en, men er kjempeglad for vår lille gutt. Han føler han er for gammel til flere nå. Sikkert bare meg som desperat prøver å holde på babytiden, hehe Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina's mamma Skrevet 21. juni 2006 #2 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg og mannen min har prata om det, og vi begynner å få lyst på en til begge to.. Men vi vil vente til jeg har jobba litt igjen, så vi får se hvordan hverdagen er med jobb og barnehage også først. Og så er det jo greit å få jobba lenge nok til å få betalt en ny permisjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pimpernell Skrevet 21. juni 2006 #3 Del Skrevet 21. juni 2006 Ikke enda nei..... Men når jeg ser slike bittersmå nurk så hender det jeg får følelesen BUT NOOOOOO... Vil bare kose meg med han jeg har litt lengre først!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #4 Del Skrevet 21. juni 2006 JAAAAAAAAAA Men vi har prøverørs jente vi, så det er ikke sikkert vi greier det en gang til. Sjangsen for aldrig bli gravid igjen er ve større enn sjangsen for en til..... Snufs, kjempeleit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 21. juni 2006 #5 Del Skrevet 21. juni 2006 Har du lyst på en til altså:-) Mine er jo så tette, så her holder det i massevis. Nå har vi en av hver og er fornøyd med d, og jeg har fått de to ungene jeg alltid har ønska meg. Men selvfølgelig synes jeg det er synd at de første 6mnd har gått så fort. Babytida er jo borte og Even er blitt smårolling han synes jeg. Veldig koselig med baby!!! Blir tante til høsten, så jeg får heller låne litt der:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 22. juni 2006 #6 Del Skrevet 22. juni 2006 Så langt i fra!! Strever fortsatt m litt fødselsangst fra denne, før helt vondt i magen på tanke på en gang til.. Så tror dette må fordøyes og glemmes litt mer først... men om noen år så ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 22. juni 2006 #7 Del Skrevet 22. juni 2006 eg har lyst på en til...sambo og....men vi skal vente litt...skal gifte meg neste sommer så vil prøve å unngå å være høygravid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Bobsi Skrevet 22. juni 2006 #8 Del Skrevet 22. juni 2006 Vi har diskutert det, men ikke bestemt når det passer. Kommer nok til å vente litt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #9 Del Skrevet 22. juni 2006 Du Marekatta, ikke ta sorgene på forskudd! Min bror og kone ble ikke gravid, og ventet på prøverørsbehandling. Jammen ble hun gravid mens de ventet! Og nr 2 kom av seg selv. En venninne fikk nr 1 med prøverør, og ble gravid med nr 2 på vanlig vis uten at hun merket det. Hadde ikke fått mensen tilbake etter fødsel, så hun ante ingen ting. Var litt uvell og gikk til lege. Da var hun 4 mnd på vei!!! Ble to tette da. Hun har nå prøvd på nummer 3, og ble gravid men mistet desverre. Så det går an!!! Nå vet ikke jeg hvorfor dere måtte ha prøverør, så det er jo sikkert ulikt for de fleste. Kom på, enda et vennepar har fått første med prøverør og nummer to på vanlig vis! Blir nok flere skal du se. Håper på det for dere Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazywoman Skrevet 22. juni 2006 #10 Del Skrevet 22. juni 2006 JA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Med alle våre prøvelser de siste 6 mnd.... JA!!!!!!!!!!!!!!!! Gullet er så vidunderlig og jeg elsker (det sjokkerer meg fremdeles.........) å være mamma!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prekæs Skrevet 22. juni 2006 #11 Del Skrevet 22. juni 2006 Definitivt ikke. Koselig med lillegutt, som forøvrig er svært etterlengtet. Men nå bør eldstemann sørge for at jeg blir bestemor. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 22. juni 2006 #12 Del Skrevet 22. juni 2006 jupp!!!! jeg vil ha en til!!! ikke riktig enda, men om et par år... sambo har en på 11 år fra før så han er ikke supergira, men bare vent... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 22. juni 2006 #13 Del Skrevet 22. juni 2006 Skulle så ønske det, men jeg føler meg for gammel for å sette flere til verden. Så Even ble sistemann. Og jeg er glad for at søsteren fikk søsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 22. juni 2006 #14 Del Skrevet 22. juni 2006 Har lyst på flere ja, så håper at Trygve får søsken etterhvert (1 eller 2). Vil kose meg med bare Trygve enda en stund og så jobbe litt, men så blir vi nok å prøve igjen. Syns det er så herlig å være mamma og elsker lillegutt, men babytiden har gått så alt for fort syns jeg. Jeg hadde en flott graviditet, en grei fødsel og en fin barseltid, så det kan hende jeg går på en stor smell med neste, men det får så være...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 23. juni 2006 #15 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg drømte faktisk her om natta at jeg var gravid igjen og må nok innrømme at jeg ble litt skuffa når jeg våknet... Jeg vil helt klart ha fler barn men ikke riktig ennå. Kommer nok til å vente et par år på nestemann. Koser meg med han jeg har sålenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 23. juni 2006 #16 Del Skrevet 23. juni 2006 Nr 2 er under planlegging ja=) Vi er enige om at det bare er til å hoppe i det, så tror ikke det blir så lenge til vi setter i gang nei! Fikk mensen ihjen for noen uker siden og kjente at jeg ble verpesyk med en gang, hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*jaja* Skrevet 24. juni 2006 #17 Del Skrevet 24. juni 2006 Har to friske jenter og er fornøyd med det Men det er litt vemodig å vite at jeg ikke skal ha flere babyer ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammantilchrisander&nicklas Skrevet 27. juni 2006 #18 Del Skrevet 27. juni 2006 Har en skjønn prins på 6 mnd...født 22.des-05. Fant ut for ca 3 uker siden at han skal visst bli storebror ) Det var absolutt ikke planlagt (hadde lyst på flere barn, men ikke planer om så tette ) men nå gleder vi oss masse. Tror det kan bli litt tøft med to så tette, men håper at de vil få masse glede av hverandre etterhvert. Nå gjenstår det bare å se om han får en liten søster eller bror ) (er det lov å håpe på søster nå...? ;o) ) Termin er 9.februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 27. juni 2006 #19 Del Skrevet 27. juni 2006 Gratulere så mye med spiren i magen!!!!!!!! Så spennende. Fint at dere ser det positive i at de blir jevngamle selv om det ikke var helt planlagt. Håper du får et flott svangerskap fremover! Lykkeønskninger og stor klem fra mæ og lillegutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 29. juni 2006 #20 Del Skrevet 29. juni 2006 vi skal ha i alle fall 1 til... Og jeg vil ha 2 tette, så det blir nok ikke såååå lenge til vi prøver igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. juni 2006 #21 Del Skrevet 29. juni 2006 jeg tror jeg har en spire i magen....3dager over tid nå....nesten så jeg bestilte slike topper som dem reklamerer for på sidene her i sted... driiit nervøs...tørr ikke kjøpe test...redd for hva svaret er...:/ håper bare tante rød komme snart på besøk....er hun ikke kommet til lørdag...så legger jeg med ned å skriker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå