thea 1973 Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Å sitte i rett vinkel er helt pyton. Jeg har behov for å lene meg tilbake hele tiden. Er nå i 33 uke, så det er en stund igjen.... Begynner å bli lei. Noen som synes det er ubehagelig å kjøre bil? Igjen er magen i veien for å sitte ordentlig... Vel, vel det blir vel bedre når ungen har kommet seg ut.
huldra75 Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 ja det er ikke godt, når jeg sitter i bilen eller rett ved et bord, eller pc så er det akkurat som babyen leker potetskrue... må skru setet bakover i bilen hvis ikke får jeg bare så vondt. min morfar ler av meg og sier at jeg setter meg inn i bilen akkurat som han. det beste er i hvertfall og legge seg bakover! lykke til, beklager men det blir i hvertfall ikke bedre utover i svangerskapet.... men etterpå ja. lykke til fra en i sin 42. uke...
tira fødte 24/08 Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 ditto. uansett hva jeg gjør så er det ubehagelig..og saken er ikke bedre av at magen min er veeeeldig stor.... Føles ut som at den holder på å sprekke... jeg er i uke 31 nå og dødslei...og enda 9 uker igjen....uhhh...
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Sliter som pokker, ja! Huff, har brist på ribbena mine OG er høygravid! Morro! Fy søren så lei jeg er!!! 2 barn får holde ;o)
tira fødte 24/08 Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 haha, ja helt enig! 2 barn er mere enn nok.... å gå 9 mnd gravid er faktisk veeeeldig lenge.... jeg missunner dem som elsker å gå gravide... jeg synest sef det er kos, men skulle gjerne hatt bebien i armene med engang og sluppet å gå i 9 mnd
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 9 månder er ALT for lenge!! Er helt klart en mann som har bestemt HVEM og hvor LENGE man skal gå gravid! *sukk* .. Her vralter jeg rundt som en stranda hval! Må rulle frem og tilbake før jeg tar det endelige satse og ruller ut av sengen for ørtene gang om natten for og tisse. Og ved siden av meg ligger samboer, i dyp søvn og snorker og koser seg.. Litt sjalu, ja :-)
tira fødte 24/08 Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 hihi....godt å vite at det er noen andre og som føler det samme som meg og faktisk ikke synest det er så supergøy å gå 9 mnd gravid men du er jo en heldiggris som bare har 19 dager igjen...jeg har 9 uker....buhu... jeg ligger langt over den grønne marginen på sf målet, og sliter vanvittig allerede nå....og jeg har 9 uker igjen.... mye syting dette, men å være lov det og av og til
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #8 Skrevet 21. juni 2006 Det som er rart, er at -Jeg hadde glemt alle de negative tingene ved å gå gravid. Jeg har rett og slett fortrengt! Det er 3 år siden, og i en alder av 30 bør man vel ikke lide av demens??? Jeg tror at de som ELSKER å gå gravide kanskje ikke sier det MENS de er det??? For det er i allefall mye lettere å si etterpå! Jeg synes dette er en ordentlig drittjobb, har syntes det hele veien... Men det er verdt det da. Heldigvis! Jeg er også bombesikker på at det blir bare 2 barn, dette er definitivt siste svangerskapet -Noe jeg stadig sier til meg selv som en slags mager trøst. Puuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! 42 dager igjen.. Eller kanskje ikke?
tira fødte 24/08 Skrevet 21. juni 2006 #9 Skrevet 21. juni 2006 haha ja to er nok har en gutt fra før, og venter en jente nå...så får vi bare håpe at alt går bra.... Ja det hjelper jo litt og tenke at jeg har kun 9 uker igjen, kanskje 6 uker er jeg heldig....og så er ferdig med det. jeg har alltid sagt jeg vil ha to, og når man først da har fått 1, får man jo litt press på seg at det ikke må gå for lenge før nummer 2 kommer... jeg sa til meg selv at det ikke måtte bli mere enn 3 år mellom dem, så klaffa bra nå i og med at sønnen min er født 19 aug, og jeg har termin 26. blir det akkurat 3 år... men jeg må si det at jeg var egentlig ikke klar for å gå gravid igjen da vi begynnte å snakke om at skulle vi ha en til og ikke mere enn 3 år måtte vi begynne nå... men det er jo like godt og bli ferdig med det! Gleder meg iallefall masse til hun kommer....og ikke minst ha kroppen/magen min i fred
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå