Gå til innhold

Babyen er "natterangler"

Anbefalte innlegg

Hehe. Jeg har jo vært ganske engstelig i det siste, for at jeg ikke har kjent så mye liv.. Men i de par siste nettene har junior virkelig satt i gang.. Kjennes ut som han eller hun slår hjul og turnerer skikelig der inne.. Har faktisk ligget litt våken pga av det, men det er bare helt greit.. Synes det er så godt å kjenne at det står til liv..

I dag når vi var å grilla, så sparka det skikkelig da jeg spiste maiskolber, så det falt vel i smak.. Er så glad for å kjenne at det rører seg.. Spesielt når jeg ike har hørt hjertelyd enda.. Men har vært på ul både i uke 10 og 12, og alt var jo bra.. Skal heldigvis begynne å gå til jordmor neste uke.. Det blir godt å få snakket med en "ekspert"

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5429380-babyen-er-natterangler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig :) Det er så deilig følelse når man kjenner at det beveger seg inne i magen!!! Hvor langt er du på vei?

Jeg er 13+6 og har nettopp begynnt å kjenne mer liv jeg også! Blir så glad jeg! Gleder meg til at h*n virkelig begynner å sparke, slik at pappan og lillebror'en også kan kjenne!!

Jeg er 16+5 i dag. Kjente vel fra jeg var 12-13 uker jeg også. Sist jeg var til legen 16+0 kjente han at babyen rørte seg også. Synes det er veldig godt.. Men det kan ta tid før noen andre kjenner enda. I mitt forrige svsk. kjente jeg det fra uke 12, men pappan og storesøster kjente ikke før uke 25-26.. Synes det er beroligende å kjenne liv..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...