Gå til innhold

Skal dere ta UL før den opprinnelige på sykehuset??


Sgt sweetie prøver på en til..

Anbefalte innlegg

Har fått inntrykk av at det er så mange som gjør det nå om dagen, men jeg er ikke vane med det fra mine venninner gikk gravid for 1,5 år siden. De fleste svangerskap går vel som det skal??

 

Jeg blir så usikker på hva jeg skal gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tok ikke noen ekstra ul forrige gang jeg var gravid, men denne gangen skal jeg på volvat i uke 10. Grunnen er rett og slett at jeg skal 3 uker til utlandet, og jeg vil sjekke at ting er som det skal før jeg reiser. Prøvde fastlegen min først, men der sa de at jeg kunne få den første kontrollen i uke 14, da jeg kom hjem. Det hastet ikke siden jeg var andregangs. Tenkte egentlig ikke på ul da jeg fortvilet ringte volvat,men der fikk jeg tilbud om full sjekk, og ul, og de skjønte veldig godt at jeg ville vite om ting var i orden før jeg reiste utenlands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skjønner jeg godt at du vil sjekke opp i før du reiser. Du får ha lykke til og god tur:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som har mistet før og derfor vil være på den sikre siden. Og derfor har kjempe go oppfølging.

Har selv mistet i ma i mars og skal på tidlig ul. blir greit å se at hjerte virker som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt å ta ultralyd utenom den vanlige rundt uke 18/19.

Har to barn fra før, og hadde heller ikke da tidlig ultralyd. Forstår de som har opplevd SA og MA, da er det godt med spes. oppfølging. Men når svangerskapet forløper normalt ser jeg ingen grunn til det.

Ikke la deg stresse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en 2 timer lang blødning når jeg var i slutten av uke 8, så fikk derfor henvisning fra fastlegen om ul på A-hus for å skjekke at det ikke var noe galt. Alt var i orden med ungen, det var kun en blodåre som hadde sprukket når livmoren vokste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...