KevinsMams venter nr2,110109 Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har to uker til termin. og er sinnsykt lei. var hos jm på mandag hodet var godt ned i bekkenet og magen har sunket litt. men det var fortsatt litt bevegelig. Bør jeg innstille meg på å gå over tida, siden hodet ikke er festet ordentlig enda og jeg er 1.gangsfødende?? Er det noen sammenheng mellom når hodet fester seg og føsel skjer?? alle svar mottas med takk,HUFF jeg er så lei og vil møte gutten min snart!!!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Jeg tror egentlig ikke det har så mye å si. For flergangsfødende, for eksempel, er det ikke vanlig at hodet fester seg, men de føder jo for det ) Har også hørt om de med hodet festet som går over tiden. Her er hodet festet, men jeg kan altså ikke regne med å føde "med en gang" for det ;o) (dessverre hehe)
KevinsMams venter nr2,110109 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2006 tusen takk for svar, er seriøst helt blank. og har lest om så mange her inne som hodet har festet seg på tidlig. Har så lite lyst å gå over tiden, men det gjelder nok oss alle!! men men babyen kommer når den er klar.. gleder meg bare sånn til å møte den!
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Ja, de kommer når de er klar ) Men det er jammen litt av en tålmodighetsprøve for oss vordende mammaer!! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå