Gå til innhold

For en dag!!! Positivt til dere som har blødd litt..


Mamman til Sofie 180207

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, jeg skrev noen ord i går om blødning... Fikk litt blødning i går, men heldigvis ga det seg i dag tidlig...

Dro likevel til sykehuset og tok en blodprøve + fikk en UL. Legen som tok UL fant fostersekken, men mente den var tom.... dette så ikke lyst ut... Er 5+ 6 i dag så det skulle vært mulig å se noe...

 

Vi tuslet ut fra sykehuset, rimelig deppa... men hadde fått beskjed om at vi fikk vente på blodprøven et par timere senere.

Da den kom var verdien (hcg) kjempefin.... Dermed bar det inn til ny UL. Viste seg at den første legen hadde brukt et UL-apparat som var gammelt og særdeles unøyaktig. Ny lege, nytt apparat, og hun fant med en gang både fostersekken og den lille spiren. I tillegg lå den der og pulserte - så vi fikk se hjerteslagene!! Himmelsk følelse etter å ha vært så redd!!! ( Følte liksom på kroppen min at den var gravid enda) Utrolig godt å se at kroppen min faktisk sender riktige signaler!!!

Ikke så de noe tegn til blod heller!!

Forsvant et tonn fra min kropp, nå skal jeg forsøke å slappe av et par dager ( til neste bekymring kommer, hehe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så KJEMPE bra :)og en god nyhet for oss andre engstlige.. jeg var hos legen selv i dag og fikk akutt time til UL på sykehuset hvis ikke smertene stopper i løpet av kvelden eller jeg begynner å blø igjen..

Da er det godt i en deppet stund å lese et så hyggelig innlegg:9

det måjo ha vært som å kjøre berg og dalbane med følsene.. Kan tenke meg du er ganske sliten i hode nå:)

Klem og lykke til vidre:)

'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme legen som skremte dere sånn!! Og flinke legen som fant spira på neste forsøk!

Godt å høre at det gikk bra med deg, og at alt håp ikke trenger å være ute selv om de ikke finner spiren på første forsøk.

Jeg skal inn til UL på fredag, og er da 6+3. Da bør det være håp om å få se noe.

Sa de noe om hvor de trodde blodet kom fra? Jeg spotter fortsatt, men har begynt å bli litt vant til det nå. Men blir det rødt istedetfor brunt blir jeg nok bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt er godt! Har tenkt på deg i dag. Det må være en fantastisk følelse å se hjertet... Jeg har ennå ikke vært på UL, er 8+3 i dag.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en lykkelig liten historie:)

 

Jeg har også vært hos legen i dag, fått bekreftet at jeg er gravid, 6+3 uker...

 

Hadde en mini blødning på søndag, så jeg tok en blodprøve i dag(hcg) og skal opp til mandag igjen å ta en ny, så da er det bare å håpe at hcg har stigd til taket, hehe....

 

Er jo kvalm å alt som hører med, å ikke noe mere blod en det lille på søndag, så kjenner meg gravid ja... Men alltid godt å få sjekket det...

 

Lykke til jenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...