Gå til innhold

noen andre i uke 5 her?


m@mmami@ venter nr 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

godt med noen andre og som oppdaget graviditeten tidlig. selv er jeg 24 år,bor sammen med samboer og dette er vårt første barn. Mistet i sa i april i uke 12. håper dette skal gå bra denne gang. Har hatt en liten blødning,og skal til legen i morgen.enn du? Bor forresten i rogaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fra før så dette er nummer to, men kan ikke huske jeg var så bekymret for alt første gangen (man glemmer fort).

Masse lykke til, håper det går bra hos legen i morgen. Jeg hadde også litt blødning under første sv.skap og håper jeg unngår det denne gangen for man blir jo litt nervøs av det, selv om det ofte går bra det også. Mange som blør litt i første trimester (og noen utover også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 5... oppblåst i magen som fy... ser ut som jeg er 4 mnd på vei alt..hehe.. vondt i puppene og vondt i magen... Dette er nummer to da.. har en sønn på 1 år fra før av... så magen var vel ikke helt borte fra første graviditet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her, eller jeg er snart fullgåtte 6 uker. På fredag:-) Da bytter jeg uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg er og i uke 5. Har en gutt på 3 år fra før, og er roligere iforhold til graviditeten denne gangen:-)

Koser meg med hemmeligheten, jeg, og smiler hver gang jeg snakker med familien på tlf. De skulle bare visst!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så gøy at noen andre er likt i ruta:) Jeg er 5+1, og dette er så spennende! Det har nesten ikke gått opp for meg at jeg er gravid- er liksom så utrolig lettende og utrolig fantastisk etter to mislykkede prøverørsforsøk, men på tredje forsøket gikk det og her er jeg- og det er herlig! Nyter hver dag og gleder meg til hver uke som skal gå, slik at vi kan komme til den 12 uken (da alt bli litt tryggere...)

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...