Gå til innhold

normalt etter sex...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo og jeg hadde sex i dag tidlig, noe som sikkert ikke har skjedd på en måned. helt siden da har jeg hatt kynnere omtrent hele tiden, og ganske øm og vond følelse i underlivet, kan minne litt om menssmerter... er det normalt? er 30+1... passer liksom ikke så godt om babyen vil komme nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnere etter sex er helt normalt. Men hvis de vedvarer lenge og blir regelmessige og sterkere ville jeg nok kontaktet føden...

At du er øm og vond i underlivet kan jo komme av at det er lenge siden du har hatt sex og at alt er litt mer hovent og ømt der fra før. Jeg synes det kjennes ut som dagen etter jomfruhinna ble tatt... hehe ikke sånn veldig godt med andre ord...

Skrevet

Hei:)

Kynnere er vanlig etter sex, og når man går hele dagen med de, så er det normalt å bli litt øm.

Er veldig plaget med mange kynnere hver dag, og føler meg ofte som du beskriver. Er 31+5, og har hatt det sånn i flere uker.

Fikk beskjed av jordmor at så lenge det ikke var vonde kynnere og at de kom veldig regelmessig så var det ikke noen fare altså.

Og etter det jeg har hørt så er det visst mange som har det sånn, og tror ikke det er noen fare for at du kommer til å føde altså:)

Visst det ikke går over, og det er likedan i morgen, så kan du jo for ikke å bekymre deg så veldig ta en tlf til jordmor eller legen din for å høre.

Skrevet

det har blitt mye bedre nå, så da regner jeg med at det går bra. godt å høre at det er normalt at det er sånn! og neste gang jeg skal ha sex skal jeg bli liggende i senga hele dagen, ikke gå i butikken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...