Gå til innhold

Sex 6 dager før eggløsning resulterte i graviditet!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er nokså vanlig, særlig jente-sædceller overlever lenge. Mange som vil ha jenter prøver å ha sex en ca. 5 dager før eggløsning for å øke sjansen (men det er vel ikke ordentlig medisinsk bevist at dette øker sjansen betraktelig).

Hihih, kanskje skal eg ikkje fortelja kjerasten min at dette er normalt, for han lever i lykke og trur han har super-sperm. hahaha.

So kanskje får eg ei jenta ! stilig! det er iallefall ei jenta so kan sparka skikkeleg frå seg!

Hei,

Den "sikre" perioden (dersom man ikke vil bli gravid) er i etterkant eggløsning- så du har ikke hatt sex i en slik periode. I sjeldne tilfeller det kan også hende at man av en eller annen grunn (spesielt eldre mødre) har to egg som slippes i en syklus og utrykket "sikker" periode blir da meningløs.

Takk skal du ha, eg var på UL i dag og såg det sötaste ungen i verda, fantastisk klar og fin profil av hovudet! Wow! men hadde ikkje lyst til å spyrja om kjönnet, det kjeme berre i lys i November :)

Annonse

Jeg har hatt regelmessige perioder i mange år før jeg ble gravid. Jeg regnet svangerskapet slik at unnfangelsen skjedde 2 uker etter siste mens, slik det er vanlig å gjøre. Med det er det 2.oktober jeg burde ha termin, men ved ultralyden ble den flyttet til 20. oktober!

Jeg ble altså gravid i uke 4!!! Tror ikke det finnes sikre og usikre perioder lenger. Unnfangelsen kan tydeligvis skje når som helst!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...