*littlå* Skrevet 21. juni 2006 #1 Del Skrevet 21. juni 2006 Har lest at mange får "baby" hud når de går gravid.. IKKE jeg!!! Kvisene popper ut, ser ut som en kjøttkake både i ansikt og bryst + rygg.. Andre med samme problem?? Råd motas med takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #2 Del Skrevet 21. juni 2006 jeg og har masse kviser!!! har ikke vært plaget med det før.. men nå så popper de fram... argh!! ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 21. juni 2006 #3 Del Skrevet 21. juni 2006 hei:) forrige gang jeg var gravid så kom det masse kviser i uke 6... de var der fram til uke 20 ca... men det hjalp veldig å bruke produkter fra body shop... rense produkter, morgen og kveld... Etter uke 20 hadde jeg kjempe fin hud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #4 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg føler jeg ikke kan se i speilet før det en ny klase med kviser,det er noe drit.Får også noen på brystet og noen i nakken. Huden har blitt feit. Huff..huf.. føler meg ikke akkurat så sommerfresh. håper vi blir fine i huden igjen senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå