Gå til innhold

Er det noen som syntes det er vondt/ubehangelig å være gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer på hva jeg evnt. skal være obs på hvis jeg noen gang skulle være så helig å bli gravid:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men da antar jeg at det er helt smertefritt da..?? jeg er jo så nysgjerrig og vil være litt forberedt....

 

ingen som vil svare? :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt vondt, selv om jeg skvetter litt til hver gang det stikker div. plasser i magen. Ok, litt vondt er det til tider, men det går jo veldig fort over.

Litt ubehagelig å være kvalm når jeg står opp, men klager overhodet ikke, for jeg vet at mange har det mye verre enn meg, og dessuten syns jeg det er litt beroligende med et sånt symptom. Det gir seg når jeg får spist.

Det jeg syns er mest ubehagelig er at jeg er så mye bekymret, det var jeg ikke forberedt på i det hele tatt, trodde alt skulle være helt topp når jeg endelig ble gravid. Jeg spotter endel, og skal inn på UL, og bekymrer meg ekstra av den grunn.

Det var mine vondter og ubehageligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det store og hele - ikke noe vondt :-) (Men husk at dette er veeeeeldig individuelt) Jeg er gravid med mitt 3.barn og har 6 uker igjen til termin. Noen småplager har dukket opp og forsvunnet igjen i svangerskapet, men det er og har vært til å leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...