rudolfine Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Noen som har erfaring med disse? Jeg så de på en babyutstyrbutikk idag, og falt litt for en "Carry on bag". Dere kan jo se på www.allerhand.com. Ellers har jeg ikke funnet noen jeg har likt, bortsett fra SkipHop, som jeg bare har sett på nettet. Er det noen som har slike vesker? Gode?
* Zoë * Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har ikke den vesken, men jeg har funnet et annet merke som har de fineste stelleveskene ever! Sjekk ut denne: www.fleurville.com Jeg ønsker meg escape pod'en i fargen gull med blomster. Ønske, ønske, ønske. Den er jo ikke så dyr, men det blir litt mer med moms og toll. Det skal vissnok ikke være toll på babyutstyr, men man vet jo aldri om de slenger på toll likevel.
rudolfine Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2006 Da skal jeg kikke litt der, også. takk.
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Har ikke den selv, men synes den ser veldig fin ut.. kunne jeg godt tenke meg en sånn:) Hvilken butikk så du den på?
rudolfine Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2006 Ja, jeg falt litt for de veskene. Greie farger og løsninger, kosta 629 for den jeg så på. Jeg fant den på Olsen&co på Forus, ved Stavanger, men de hadde få farger og modeller, men mulig de var noe utplukka akkurat nå. Jeg har også sendt forespørsel til Allerhand ang forhandlere i Norge.
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Ok, bor i oslo jeg, men skal ta meg en runde på babybutikkene her og se:) Synes også stelleveskene på going.no er fine. Vanskelig å finne den perfekte stelleveska, jeg har (desverre) fullstendig veskedilla i utgangspunktet:)
rudolfine Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2006 Ja, den perfekte stelleveska er foreløpig en ønskedrøm.... Men denne nevnte virka å være ganske nærme. Going har også fine vesker, men har ikke falt helt for de, altså.
Håp. Skrevet 21. juni 2006 #8 Skrevet 21. juni 2006 Men hvilken vogn har dere da? Jeg har en quinny og greier heller ikke å bestemme meg. Rød Bag og sort sport. Alle snakker jo om den Skip Hop Dash bagen. Jeg må ha sort og da er det hvite kanter på akkurat Skip Hopen. Tror det er upraktisk. De har 20% rabatt på OTH stellevesker 2005 på Fru Lyng akkurat nå. Skal se litt nøye på den. Meld fra hvis dere finner ut noe mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå