Gå til innhold

Normalt ???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er vel et spørsmål mest til dere som har vert gravide før,men hører gjerne syns punkt fra abdre også !!!

Jeg er ikke mer en 7 uker på vei,i følge egne beregninger å jeg kan ikke i teorien være lenger heller, men det ser jo ut som jeg jafall er 4 mnd på vei...(har vert gravid før)

Å nå er jeg nødt til å gå med store klær for å skjule det,har jo ikke lyst at alle skal vite det ennå...

Så jeg lurer på om dette er normalt ??? noen andre som har det slik ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk raskt stor mage med nr 1. Ikke så fort som deg (da så jeg bare oppblåst ut), men hadde bra med mage etter 12 uker. Deretter stagnerte jeg (gudskjelov), ellers lurer jeg på hvor det hadde endt;oD. Har ei venninne som var slik som deg nå. Kunne ikke skjule sin graviditet, da magen var større en min da hun var under 3mnd på vei, og jeg 2mnd lenger. Og det var synlig tidlig på meg denne gangen også. Vi er forskjellige, og slik er du. Helt normalt;o) Men det kan jo være tvillinger da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff tvillinger ... vet ikke om jeg har tid til det :) hehe...

Men vi har ingen tvillinger i familien...men,men det kan jo skje !!

Fikk fort mage med nr 1 også men ikke så fort som denne gangen !

Må kanskje bare gå på tidlig ul da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg mye ekstra ballast på magen, men merker at den er mye større enn ved samme tidspunkt som sist ja. heldigvis tror de fleste at jeg bare har lagt på meg igjen så slipper de helt store bortforklaringene enda.

 

du får bare få tak iklær med litt skjulende snitt så kanskje det ikke synes så innmari. type overdeler med avskjæring rett under brystene og 'skjørt' ove livet (altså empirestil), florlette stoffer osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...