Gå til innhold

Dere som har blitt gravide...kjente dere svake menssmerter noen dager etter el?


melkekua™

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde menssmerter lenge jeg. De var ikke svake heller, så jeg følte den kom hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde mesnsensmerter, men det kan også være festestikkninger i underlivet ;o) Så er nok bare det..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk med mensmurring til ca uke 5. Den kommer mest av at livmoren skal strekke seg. Seinere har jeg hatt mer stikkinger. Det er visst livmoren som strekker seg det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under hver EL og frem til ikm, i 12 mndr, så hadde jeg alltid EL og menssmerter. Trodde hver gang at jeg jeg var gravid, for de ble så mye mer merkbare etter at jeg slutta på pilla. Men mensen kom hver gang.....selvfølgelig..... Men den 13 mnd, så hadde jeg INGEN smerter etter EL......Og jammen meg satt den:)

Så man MÅ ikke nødvendigvis ha symptomer som et tegn på graviditet..:)

Hørt om fler som heller ikke merket noe da den hadde festet seg.

Men et par uker etter EL så begynte ting å skje i kroppen....

Men krysser fingrene for deg, og Lykke til:)!!!!

Håper den sitter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar :o) Da skal jeg ikke forvente så mye av disse smertene nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei emblamamma! Jeg hadde stikninger/strekninger noen dager etter el. Jeg bruker ikke ha slike menssmerter, så for meg var det et symptom iallefall. Kom vel kanskje 4 - 5 dager etter el.

 

Håper det klaffer for deg! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! :) jeg vet ikke enda om jeg er gravid da....men jeg har også hatt disse symptomene og bare gått å ventet på M som enda ikke kommet......nå har det gitt seg litt med disse smertene (idag) men de kommer nok igjen! Normalt at det kommer og går dere???? For M pleier jo å komme iforbindelse med smertene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kom og gikk ja. Enkelte dager lite, og noen dager mer med strålinger nedover ene foten.

 

Ta en test da vel hvis du er rundt ikm nå! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...