Gå til innhold

Fjerdemann og anonym...?


Beth

Anbefalte innlegg

Hei igjen,

Korleis gar det? Har ikkje sett noko til dykk her inne i det siste. Men det er vel kanskje fordi det er ferietid. Fjerdemann lurte pa om det var noko nytt. Vel, eg har fatt igjen mensen, sa da sat den i alle fall ikkje i forste periode etter SA. Ikkje at eg hadde rekna med det, men eit lite hap hadde eg kanskje pga av hogare hormonniva. Eg er igjen i utlandet, men snart ber det tilbake til gubben og gamlelandet, sa far vi sja kva vi kan fa til i sommar. Trua er ikkje sterk, men ein veit jo aldri.

 

Eg tykkjer det er bra det gjekk godt med ein av oss, i alle fall, og tenkjer pa deg og den lille. Haper alt framleis er bra. Dessutan lurer eg pa om anonym er igang igjen med forsoka. Lykke til, begge to!

 

Her eg er, er det VARMT, sa eg lengtar litt heim ogsa av den grunn.

 

mvh

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Her går det bra,ingen blødninger lenger.Eneste "problemet" er kvalmen.Men det går bra bare jeg får mat hver 3.time,er spent på hvor mye jeg kommer til å legge på meg etter all spisinga.Så må jeg opp en gang hver natt for å tisse.Men jeg tar begge deler med glede med på kjøpet :-)

Vi reiser på ferie til helga,mannen min har kjøpt ny bil,7-seter for anledningen.Han har hatt litt å styre med med det,visst gøy for mannfolka.

Skal prøve å få lånt meg en pc på ferie så jeg får fulgt med litt her.

Krysser fingrene for deg og anonym,venter spent på det skal bli deres tur igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Så bra at det går fint med deg og den lille! At gubben har kjøpt ny bil er dessutan eit godt teikn - da har han vel vent seg til situasjonen? :) Menn er nå seg sjøl like: er det ikkje typisk mann å kjøpe ny bil?

 

Sjøl er eg tilbake frå utlandet, og tenkte å starte med eggløysingtesting på onsdag, som er dag 10 etter mens. Så får vi sjå kva som kjem ut av det. Nå er det ferietid her også, skal jobbe litt i veka som kjem, men deretter blir det fem veker fri, og det gler eg meg til. Eg reknar med å følgje med her innimellom, for å sjå korleis det går.

 

Ha ei god ferie, og la gjerne høyre frå deg att!

 

Anonym: om du er der ute - korleis går det med prøvinga?

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...