Gå til innhold

Juli: Hvor mange inviterer dere til den store 1 års dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her blir det bare nærmeste familie, og siden det er midt i fellesferien er det selvfølgelig noen som ikke kan, men det blir nok koselig likevel :o)

Synes ikke vennene våre har noe der å gjøre egentlig... Men så er det heller ingen av de som har barn!!

Snuppa har dessverre ikke så stor familie, for pappa'n er enebarn, og har ikke mange igjen, så egentlig er det nesten bare min familie som kommer...

her blir d bursdag med familien til xsambo hjem her dagen før poden blir 1 år. så kommer min familie og fadderne til poden på selveste dagen.da blir d pølse m/brød først,kaker,gele,boller og brus hehe.. har kjøpt inn balonger som d står 1 år på,lys,servietter med heffalomp og party hatter hehe ja her blir d stor feiring.. må markere podens 1 bursdag syns jeg=O))))) er ikke mange dager til den store dagen,poden blir 1 år 3 juli han...

tja...blir vel over to dager..

feire med unger en dag..da blir det tremenninnger på begge sider..dvs ca 9-10 unger..

Så blir det familie, dvs besteforeldre, oldemor og tippoldefar på kaker og kaffe dagen etter..stille og rolig..tippoldefar orker itte hæla i talet og tenna i parketten mer vøttø

Det holder med den nærmeste familien, besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn! Og i år blir det ikke noe stort selskap på dagen til Mini. Vi er i USA og kommer ikke hjem før et par uker etter 1-årsdagen. Så det blir en liten gave og litt kos bare oss fire! Storebror har siklet på gaven hennes leeenge (hun får et kjøkkensett med kaffetrakter og miksmaster og litt forskjellig annet utstyr!).

Annonse

Blir faktisk minst to dager her og da he,he

Skal feire med middag med sambos kusine og hennes mann og sønn, for de er liksom tante, onkel og fetter ;O)

Også kommer faren hans og dama en dag, så da får jeg vel finne frem noe kaker og sånt ;O)

Da ble de tre dager da, jo!

Sånn er det når ikke alle kan samtidig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...