Gå til innhold

En kveld uten kolikk!!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra!

Gjett om vi trengte det da! Småen var så snill og rolig i hele går kveld atte.. :)

Vi har begynt med ammete, som jeg drikker, og te som han får en skje av i flaska si når han får nan (råd fra helsesøster) også gir vi litt sukkervann i ny og ne. Og bittelitt maltekstrakt i en flaske om dagen.

Og det hjalp!!

*glad*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, så deilig!!!! Hadde selv et kolikkbarn, og den første rolige dagen husker jeg så godt:) Fikk også litt hjelp av fennikelte (regner med det er det gutten deres får), men ellers var det ikke mye bedring. Men plutselig en dag...... Helt slutt!!!!

Skrevet

Ja,te av fennikel, anis, karve og nesleblad. Jeg drikker den også, får han får jo både pupp og nan. Så nå håper vi det er ett tegn på at det begynner å snu seg..! :)

Vi har gått til kiropraktor med han 3 ganger og det hjalp masse, men så begynte han nå i forrige uke igjen med kolikken sin. Det er sannelig ikke mange kvelder vi har hatt uten skriking siden han ble født! Så i går fikk jeg virkelig fornya energien min og jeg drikker te som en annen raring... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...