Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 har hatt kløe å svie,plagsom hud der nede siden jeg ble gravid og legen har sagt det er sopp og jeg måtte bare bruke canesten noe jeg har gjort i ett år. en natt ble det å ille at jeg fikk store sår som veska ille og legen min hadde heldigvis ferie så kom inn til en annen på lege kontoret som tok bakterieprøve på dette å bestilte time hos hudspesialist. fikk brev i stad der det stod at jeg hadde gule stafylokokker som forårsaker infeksjoner. dette vil si jeg har gått i over 12mnd med smerter og ubehage jeg kunne sluppet..
Villemo&Pjokken Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Uff for en uansvarlig lege!! Bytt fastlege, og send inn en klage!!!
krokofant666 Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 FY F... altså. nei sånne leger vil vi ikke ha. Bytt bytt bytt og fortell mannen noen sannhetens ord først..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 jeg skal inn til han pga noe stoffbytte prøver i morgen å da skal jeg slenge i tryne på han at det var gule stafylokokker jeg hadde.. alle de timene med kløing og svie i dusj. sambo som har måtte kile stake og kose dratt å kjøpt canesten å prøvd så godt han kan,uff håper marerittet tar slutt nå..
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Huff, jeg føler med deg! Skift lege, men skjell ut han du har først!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 noen som vet om dette er smittsomt at evnt sambo kan ha fått dette???
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Har hørt at gule stafylokokker er smittsomt, så det er kanskje lurt å få sjekket det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå