Gå til innhold

Noen tips til oss? baby på tur...................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på langtur i helga med hotellovernatting. Skal ha med sønnen på 4,5 mnd. Vi skal i bryllup og må ha han med på lokalet der middagen skal være. Hvordan gjør jeg dette enklest mht stell og legging. Han er jo så flink hjemme. Legger seg 19 og får ett måltid på natta.

HJELP MEG.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pupp, bleier, stelleprodukter og klesskift :)

Hehe, du kan ligge litt på dynen hans, eller ta en klut med din puppelukt i sengen sånn at det lukter litt kjent. Når det er mørkt tror jeg ikke de er så kresen på hvor de ligger. Eller du kan ha han i hotellsengen med deg...

Skrevet

Skjønner det, men jeg tenkte mest på den kvalden da jeg skal i bryllup og vi er laaaaangt unna hotellet. Må jo ha med vogna så jeg regner med at jeg legger han der for natta? Og flytter han over når vi kommer til hotellet? Har ikke gjort dette før så jeg er litt spent. Middagen begynner 17 og varer sikkert noen timer....han legger seg jo 19. Må vel fly litt til og fra, selv om jeg er forlover.....

Skrevet

Du kan ikke pumpe deg og la din mor eller svigermor passe han da? Det blir mye lettere for deg.

Skrevet

Legg babyen til vanleg tid i vogna. Spør om det er eit stille rom der vogna kan stå, og ta med babycall. Skift til pysj, legg til vanleg tid. Eg har hatt med min baby i mange bryllaup og det har gått kjempefint. Om du brukar lammeskinn i senga, ta det med. Legg han så over i hotellseng når du kjem tilbake på hotellet (om han vaknar, gi han litt pupp). Det går sikker fint! Det er viktig at borna lærer seg å sove andre stader enn heime, spør du meg :)

Ingenting å grue seg for, slapp av og kos deg, og god fest (men drikk med måte ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...