Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jentene!

Håper alt står bra til med dere!

Mayla - det kan virke som at vi er ganske likt i løypa, jeg skal ringe inn mans i august... Hadde jo vært hyggelig å være rugere sammen!

Jeg tenkte bare jeg skulle komme med en aldri så liten bryllups-oppdatering! Jeg ble jo gift 27. mai - et helt herlig sørlandsbryllup med båttur og masse skjønne mennesker og herlig mat.

Vi var så fornøyde som bare det. Hvis dere har lyst til å kikke på bilder, ligger de på denne linken:

www.petter.tv

Under fotoalbum.

Jeg er nå tilbake på jobb etter deilig bryllupsreise, så nå satser jeg jo for fullt på at vi skal greie babylaging selv denne perioden, etter bryllupsrus og masse avslapning... (sikkert...)!

Jeg følger spendt med dere begge to, håper alt er bra med dere!

Snøfilla - ikke så lenge igjen nå før det braker løs en gang til! Jeg krysser alt jeg eier og har for deg denne gangen - nå skal det gå bra!

Vi snakkes snart!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5426993-sn%C3%B8filla-og-mayla/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, Så hyggelig å høre fra deg igjen :o)

Her er alt bra, driver å flytter - får nøkkelen til den nye leiligheten i morgen kl 1315... Er så spent!!!

Gratulerer så mye med vel overstått bryllupsfeiring! Hørtes skikkelig romantisk ut *drømme seg bort litte grann*... Skal kikke på bildene!

Vi blir nok liggende ganske likt ja... Jeg skal ringe inn i august, men tar opp igjen studiene i slutten av august, så må se hvordan det går før vi tar forsøkene helt opp igjen. Skal også over på attføring og tror vel ikke arb giver er så veldig glad for å få ei som skal rett ut i svangerskapsperm. Men jeg skal følge nøye med deg :o)

Det beste hadde self vært å greid det på egen hånd, men det har jeg gitt opp håpet om at vi skal klare dessverre :o( Eller som Maylamannen sa under AIH-forsøket på Riksen i mai: "Jeg trodde det skulle være godt å lage barn"....haha!!!

Vi snakkes ja :o) Fortsatt god sommer!

Masse klemmer fra

Hei Snupi:-)

Jeg har allerede vært inne og sett på bryllupsbildene deres - så utrolig flott og vakker du var! Nydelig kjole, lekker "bukett" (så orginal og spennende!) og gjennomført frisyre. Du ser virkelig fantastsik ut. Kjekk mann har du også - dere kler hverandre.

Hyggelig at du titter innom av og til og at dere snart kommer i gang med første forsøk. Det er bare så slitsomt å gå sånn og vente på det som snart skal skje, jeg får en ekkel følelse av at den ene uka følger den andre uten av noe egentlig skjer. Det er fælt å si det, men jeg gleder meg nesten ikke til vi skal ha ferie en gang - jeg gleder meg bare til at ferien er over, for da er det uttak rett etterpå. Blir litt små-rar av det her...

Ønsker deg en riktig god St. Hans, vi høres:-)

Klem

Hei Snøfilla!!

koselig at du syns vi var fine!

I helgen var jeg hjemme en liten tur på sørlandet og da fikk jeg en redigert video fra bryllupet... Det er jo så herlig å sitte å se på nå etterpå! Jeg er helt overrasket over hvor overveldende alt var.

Jeg er helt enig med deg med den ventingen - det var det som holdt på å ta knekken på meg når vi fikk vite alt dette.. Vi ville jo egentlig ha baby i det sekundet vi bestemte oss for å prøve!

Det er jo en av grunnene til at vi bestemte oss for å gifte oss nå, for å få andre lystbetonte ting å tenke på. Og det virket!

Men nå kjenner jeg at jeg begynner å tenke masse på prøvinga igjen, og det kjennes ut som en evighet til vi kan ringe inn mensen i august. Ikke før sommeren begynner å være på hell!!! Hjelp.

Men jeg følger i mellomtiden masse med dere, og det hjelper meg litt. Vi må bare prøve å stoppe litt opp av og til og kikke rundt oss og kjenne at vi lever, og at vi faktisk har det ganske godt - eller hva?

Det er jo sommer, varmt og sol!

Jeg tenker på deg med prøvingen, masse lykke til!!!! Vi snakkes jo selvfølgelig lenge før det, men allikevel...

Ha en herlig søndagskveld.

klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...