Gå til innhold

Har du vært på Majorstuaklinikken ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har vært der to ganger, 1. gangen hadde jeg Peter et eller annet, og andre gangen husker jeg ikke. Jeg og samboer var kjempefornøyde, og har bestemt oss for å ra dit en gang til for å få video og sånne ting. Kjempebra sted :) Men kommer til å bestille time hos han Peter neste gang igjen, men det må som regel gjøres i god tid, for han er veldig populær.

Jeg har vært 2 ganger hos Carsten Trolle på tidlig ultralyd og er kjempefornøyd. Har også vært der til vanlig gynekologtime hos Josef Ekgren. De er vanvittig dyktige og hyggelige. Ut fra en lapp jeg leste som hang der da jeg var der sist, er det en annen som har 3D ultralydene der. Husker ikke hva han heter, men mulig Carsten Trolle gjør det også. Ring og hør;-)

Annonse

Heisan. innom fra 3 tri:)

Jeg har vært hos dr peter Moland. å er kjempe fornøyd:)

Var der i en halv time ca.. å han forklarte hva han så å målte mm.. å sa han var 100% sikker på at det var ei jente vi skulle få:)

både jeg å kjærsten min syntes det var værdt pengene.. å pappan her viser stolt frem film og bilder når vi har besøk.

Bilder ligger under nicket mitt vis noen vil se:) er fra uke 26

Jeg hadde min verste gynekologtime ever på Majorstuaklinikken, men det var tydeligvis ikke hos noen av de dere nevner da... siden de er så flinke! Jeg var hos en litt eldre fyr som var fryktelig hardhendt - jeg blødde faktisk i et døgn etterpå, det har jeg ALDRI opplevd etter en vanlig gynekologisk undersøkelse. Men la oss håpe han har fått sparken!

Annonse

Hei vi var på majosrtua klinikken. vi hadde peter molner. vil ikke anbefale denne klinkken, spesielt ikke denne legen. vi ble veldig skuffet etter å ha vært her. vi hadde store problemer med å forstå hva legen sa, for han hastet veldig igjennom og snakket veldig fort, vil ikke akkurta kalle ham så veldig hyggelig heller.... synes hele stede der var veldig spesielt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...